Update website 7 april

Tot nu toe werkt het allemaal erg goed, Webgangster, na de verandering. Alle "problemen" die ik had, lijken te zijn verdwenen, en ik heb geen andere, nieuwe geconstateerd. Ook wat excess007 noemde, is volgens mij verdwenen. Oftewel, de eerste indruk is helemaal goed! Big Grin
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
heeft iemand ook problemen met 't plaatsen van berichten?

ik heb namelijk een paar keer per ongeluk gehad dat ik dubbel poste doordat ik via snel reageren m'n berichtje typte en dan op 'snel reageren' drukte en ik de melding kreeg dat ik niet 2 keer binnen 30 sec mocht posten en vervolgens in een normaal beantwoord scherm zat.
dacht eerst dat 't aan m'n ipad of telefoon lag, maar had het net ook met m'n laptop :roll:

de gebruikte browsers zijn safari, android default browser en google chrome.

Zelf heb ik het vermoeden dat het een 'botsing' kan zijn van het automatisch vernieuwen en het auto-save'en van je getypte stukje of dat de automatische vernieuwing dan net plaatsvind op het moment dat ik wil posten.
(let er namelijk niet op wanneer het bericht herladen wordt)
 
VW  6R  1.2TDI 
Als ik het meeting gedeelte aanklik kom ik niet in meetings maar blijf gewoon op de hoofdpagina van het forum.
Waar ligt dat aan?

Dat probleem moet nu opgelost zijn, graag even je cache legen of andere browser proberen.

heeft iemand ook problemen met 't plaatsen van berichten?

ik heb namelijk een paar keer per ongeluk gehad dat ik dubbel poste doordat ik via snel reageren m'n berichtje typte en dan op 'snel reageren' drukte en ik de melding kreeg dat ik niet 2 keer binnen 30 sec mocht posten en vervolgens in een normaal beantwoord scherm zat.
dacht eerst dat 't aan m'n ipad of telefoon lag, maar had het net ook met m'n laptop :roll:

de gebruikte browsers zijn safari, android default browser en google chrome.

Zelf heb ik het vermoeden dat het een 'botsing' kan zijn van het automatisch vernieuwen en het auto-save'en van je getypte stukje of dat de automatische vernieuwing dan net plaatsvind op het moment dat ik wil posten.
(let er namelijk niet op wanneer het bericht herladen wordt)

Dus jij wilt 2 keer een bericht posten in hetzelfde forum ?
Lijkt mij niet de bedoeling... ;)
 
BMW  1 serie  1.6 
Dus jij wilt 2 keer een bericht posten in hetzelfde forum ?
Lijkt mij niet de bedoeling... ;)

niet mijn intentie ;)
het gebeurd als ik 1 keer op snel reageren klik met alle genoemde apparaten ;)
weet inmiddels wel dat ik dan gewoon het bericht verder moet annuleren en het er wel staat, maar kan misschien verwarrend zijn als er meerdere mensen last van hebben ;)
en ik denk ik meldt het even :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Dus jij wilt 2 keer een bericht posten in hetzelfde forum ?
Lijkt mij niet de bedoeling... ;)

niet mijn intentie ;)
het gebeurd als ik 1 keer op snel reageren klik met alle genoemde apparaten ;)
weet inmiddels wel dat ik dan gewoon het bericht verder moet annuleren en het er wel staat, maar kan misschien verwarrend zijn als er meerdere mensen last van hebben ;)
en ik denk ik meldt het even :mrgreen:

als je het over de duvel hebt...
gebeurd het mij nu zelfs nog weer op de laptop :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
inderdaad, maar zal wel even de cache leeg gooien, allicht dat t helpt?

EDIT
de cache verwijderen werkt voor mij tot nu toe prima.

zal hier wel weer posten als ik 'het probleem' (is het eigenlijk niet, maar weet even geen goed synoniem) weer tegenkom.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!