Update website 7 april

Webgangster

Beheerder / Webhoster
Beheerder
MyPolo - Team
559
19
32
Beste Leden,

Zojuist zijn de volgende update's doorgevoerd op de website:

- Nieuw favorieten icoon (Volkswagen teken Big Grin)
- Je kunt berichten 'Liken'
- Bericht wordt iedere 5 seconden herladen*

* De pagina wordt niet vernieuwd, de functie houdt in dat nieuwe berichten direct op de pagina verschijnen.

MyPolo.nl
 
BMW  1 serie  1.6 
Nu valt me de spelfout op in de nieuwe "Vind ik leuk"-functionaliteit: daar staat nu "Vindt ik leuk", zowel helemaal bovenaan als in de linkjes in elk bericht.
Wellicht even aanpassen? ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Aangepast!

Tevens nog een bug opgelost, aangemeld door Wildcard.
Forum Meetings kon je niet openen, je kwam weer terug op de voorpagina.

Oorzaak is dat het forum Meetings heette en een subforum ook.
Oplossing: Naam forum aangepast naar Meetings / Aftertalk ;)
 
BMW  1 serie  1.6 
jullie zijn inderdaad goed bezig! ik weet niet hoelang de nieuwe website er nu al is maar ik moet toegeven, ik kan mij de oude al bijna niet meer voorstellen ;)
wel heb ik nog een vraagje/probleempje:
als je je hebt ingelogd en niet alles hebt kunnen lezen, wat je nog niet hebt gelezen(wat rood gemarkeerd is dus...) en je logt je uit en als je dan een paar uur of de dag erna inlogt is dit aangeduid als gelezen... Kan ik dit wijzigen bij opties? of weet je hoe dit komt?
groetjes Bart!
 
Dat wordt niet op gebruikersniveau bijgehouden maar op IP + Cookie niveau meen ik.

Zie hier wat wij admins kunnen instellen voor het gehele forum.

Inactivity/Cookie Based
Database (no automatic forum marking)
Database (automatic forum marking)

 
BMW  1 serie  1.6 
Ik heb er ook 'last' van, en niet alleen in FireFox.
Zelf gebruik ik altijd de optie "Nieuwe berichten". Als ik daar te lang niets doe, en dan het scherm ververs, zijn alle ongelezen berichten "verdwenen".
Ik heb het ook een keer gehad dat ik alleen een ontvangen PB ging lezen, en dat daarna alle nieuwe, ongelezen berichten "verdwenen" waren.
Het lijkt inderdaad anders te werken dan op het oude forum, is mijn indruk.

@Webgangster: hoe is de instelling nu? IP + cookie?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Instelling is nu Cookie.
Zal het eens aanpassen naar Database (automatic forum marking).

Graag hoor ik dan wel even van jullie hoe dat de komende dagen gaat.

Edit: Hij houdt het 31 dagen bij :)

Edit 2: Ik weet niet of het helpt hoor, het zou ook
Database (no automatic forum marking) kunnen zijn, maar ik heb er simpelweg geen ervaring mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
BMW  1 serie  1.6 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!