Update: Tijmi's little White GTD :: 2012 VW Polo 6r

Staat erg mooi!
Heb je toevallig ook nog een fotootje van je ruiten geschoten vanuit een lagere hoek?;)
Zit zelf ook nog steeds te twijfelen of ik nou wel of niet mn voorste ruiten ook wat donkerder laat maken :roll:
Oh en hoeveel procent extra is er overheen gegaan en welke kleur? :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Mooi!! Je dak ziet er echt glimmend uit, alsof je een getinte panoramadak hebt. Top!

Voordeel van mijn auto is dat ik al een zwart dak heb Stick Out Tongue

Je voorruiten lijken nu wel heel erg getint. Hoe zwarter hoe beter, maar nu zal oom agent wel heel snel zijn metertje pakken om het op te meten.

ja haha. Moet jij een wit dak nemen. Lol

mag komen met z'n metertje hoor. Zit nu op 42% en mag tot maximaal 50%.
Maar ben met je eens, zal wel een heftige discussie met oom agent worden
 
Staat erg mooi!
Heb je toevallig ook nog een fotootje van je ruiten geschoten vanuit een lagere hoek?;)
Zit zelf ook nog steeds te twijfelen of ik nou wel of niet mn voorste ruiten ook wat donkerder laat maken :roll:
Oh en hoeveel procent extra is er overheen gegaan en welke kleur? :mrgreen:

nee nog nog maar maak ik zo wel ff voor je.
Ik zit nu op 42%. Kleur weet ik eigenlijk niet eens
 
Mooi geworden je ramen (en dak ook overigens), had dit op mijn Polo toen ook nog willen laten doen, maar twijfelde altijd i.v.m. de Politie..

ja klopt. Je hoort heel veel verhalen van dat niet mag en dat je meteen een boete krijgt van €300. Wettelijk mag je 50% blinderen op de zij voorruiten. Ruit was al 12% en heb er nu een folie over van 30%. Geeft samen 42%. Echter de meet apparTuur is vaak niet geijkt en hierdoor kom je bij een meting al vaak over de 50% heen. Dus direct verwijderen en boete. Maar ook het weer op dat moment is een belangrijke factor qua meting.

Dus us als ze me pakken en moet eraf halen dan ga ik in hoger beroep en eis een nieuwe meting met geijkte apparatuur. Dit op advies van degene die het geplakt heeft. En geeft mij garantie dat het binnen de wettelijke eisen en regels valt.
Echter oom agent geeft mij op dat moment nooit gelijk. Maar vind het super staan dus ik zie het vanzelf wel binnenkort.
 
Mooi hoor dat dak staat hem goed ! is het nu gespoten of is het een wrapfolie ?

Is wrapfolie. Kan het altijd weer ervan af, mocht dat nodig zijn.

e-sigaret | Elektronisch roken | Duitse kwaliteit liquids | PIPELINE!

Zou je mij alle info kunnen geven van de folie van je dak?
Kleurnummer, merk, etc.

thx Ruud voor de info.
Zal jou ook graag de info willen geven, maar heb echt geen flauw idee.
Weet alleen dat het hoogglans zwart is en dat het 3M is en dat ik het erg vet vind staan haha
 
Nou ben alweer bijna een uur onderweg voor m'n gti stuur. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Eerst dadelijk kennismaken met Henk-Jan bij de Mac. Altijd weer de Mac he. Hou jullie op de hoogte!!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!