update ivm krakende mdi

Re: Nieuwe polo

Johan zei:
elke cd moet appart via je navi op de sd gezet worden..
Da's balen duurt dat overzetten lang?
Vandaag even met de huis dealer gesproken en media box en vag-com gescoord voor weinig.
Ben eigenlijk niet zo'n auto freak heb ook iets tegen het kopen van een nieuwe auto,maar vind het nu toch wel leuk.
Heb eerst jaren BMW gereden ik heb nu een SLOPEL Astra station maar dit is mijn eerste en tevens laatste slopel.De auto heeft het goed gedaan daar zal ik niets van zeggen maar daar houd het ook wel mee op ik heb er helemaal niets mee.
Ik ben nog wezen kijken naar een polo van een jaar oud en een demo en diverse acties.Een jaar oud vond ik te duur en voor een demo betaalde ik meer als een nieuwe.
De acties zij leuk maar dan heb je hem niet zoals ik hem wil hebben als ik daar de opties bij op zou tellen was ie ook weer duurder dan als dat ik hem zo zou bestellen,schiet mij maar lek daar snap ik dus helemaal niks van.Ben trouwens wel iets te impulsief geweest ,dag rij verlichting en bochten verlichting had ik wel leuk gevonden,maar misschien is dat wel aan te zetten als het in comp zit.
 
Re: Nieuwe polo

Zo hehe hij is er,gister opgehaald.
Vandaag media box ingebouwd,en even naar onze MAN dealert geweest.Wat aanpassingen gedaan aan de comp,mediabox coderen,piep bij sluiten 2 piep bij openen,autolock boven 15 km,comfortsluiting etc etc.
Ben ook nog bezig geweest met de automatische achterklep maar de gasveren zijn niet meer leverbaar volgens het vag onderdelen systeem.De scirocco puffers zitten er wel al op met kleine rubberen stopjes zodat de klep perfect sluit.
Nu even wachten op vervangende gasveren.
Hier wat pics.
27x0xo5-1.jpg

2z8op49-1.jpg
 
Re: Nieuwe polo

Zo lekker met een 750Gb hdd aan het klooien geweest draait wel, kan ook alles vinden en afspelen,maar kraakt als een gek. :shock:
Eerst dus maar de massa verlegt naar een ander punt, :evil: bood geen soelaas.
Inbouwhandleiding erbij gepakt alles weer losgehaald gecheckt en alles klopt.
Dus niet. :oops:
De storing zat in de aux stekker(zit helemaal geen aux op)volgens de handleiding moest geel op4 grijs op 3 en groen op op2 van de blauwe stekker.FOUT.
Pin 2(groene draad)is in de blauwe meegeleverde stekker is PIN 1 dan word dus pin 3 pin 2 en het mooie is pin 3 word pin 7 resumé Groen in pin 1 grijs in pin 2 en geel in pin 7 nu werkt het feilloos.
Ben nu lekker nav cd's aan het installeren op sd (duurt inderdaad wel redelijk lang).
 
wat bedoel je? cd naar SD kan je alleen doen via de RNS module...dus niet via je PC
of bedoel je dat het niet gekopieerd kan worden vanuit je RNS? ja dan heb je het niet goed gebrand misschien...toch maar op 1x speed proberen ;)?
 
KYC zei:
wat bedoel je? cd naar SD kan je alleen doen via de RNS module...dus niet via je PC
of bedoel je dat het niet gekopieerd kan worden vanuit je RNS? ja dan heb je het niet goed gebrand misschien...toch maar op 1x speed proberen ;)?
Is gebrand op 1 speed en cd naar sd gaat via rns.
SD kaart misschien eens formatteren moet dat ook op fat32?
 
Bas zei:
Pin 2(groene draad)is in de blauwe meegeleverde stekker is PIN 1 dan word dus pin 3 pin 2 en het mooie is pin 3 word pin 7 resumé Groen in pin 1 grijs in pin 2 en geel in pin 7 nu werkt het feilloos

En wat staat hier nu eigenlijk ???
Ik had ergens op het forum gelezen dat iemand het zelfde probleem had,kan alleen niet meer vinden waar het staat.De draadjes van de blauwe stekker zitten dus niet goed als je de vw handleiding volgt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!