update ivm krakende mdi

Hallo ik zal mij even voorstellen.
Mijn naam André Postma wonend te Wormerveer 43 jaar en werkzaam als bedrijfswagen monteur bij een transport onderneming.
Ik heb twee weken terug een polo besteld Big Grin (mijn eerste),het is een highline geworden met sport onderstel ,4 deurs,en navigatie en in de kleur rood.Geen poespas als regensensor ,licht en zicht.
Omdat ik dus een polo besteld had ben ik maar eens op interwebs gaan neuzen en kwam al gauw hier terecht.
Nu lees ik hier en daar verschillende berichten over de navigatie,ik heb de rns 310 besteld zonder multimedia box.Maar heb er nu al spijt van ik had me daar dus eerder in moeten verdiepen(ik ben wat dat betreft ouderwets werk nog met straten boek).
Ik ging er van uit dat er gewoon in 1 keer europa op gezet kan worden ,dus niet fout 1. :oops:
Ik dacht ook dat er tegenwoordig dus wel een usb ingang op zou zitten,dus niet fout 2. :oops:
Dacht dat ie ook wel dvd rom aankon,dus niet fout 3. :oops:

Ik heb dus een paar vragen.
Is het mogelijk om achteraf een usb kabel te monteren zonder media box?
Word ie nu geleverd met een rns 310 of een rns 315?
Wat kan ik zelf met vag com activeren of deactiveren bv dagrij verlichting,bochtverlichting welkom home ,trekhaak etc etc?

Ik heb wel besloten om de automatische kofferklep te gaan maken. En ga zelf ook maar een trekhaak monteren scheelt ff gauw 500 euro.Wou wel graag xenon maar vond dat een beetje belachelijk duur, zal dus wel een setje pilot worden.
Mijn dealer kon eigenlijk niet zeggen wat de exacte levertijd is ,iemand enig idee?
Maakt eigenlijk niet zo veel uit ik heb geen haast maar ben wel nieuwsgierig.
 
Re: Nieuwe polo

Hallo,
Nee het is niet mogelijk om dit afteraf te doen zonder een media box (Kan wel maar dan geen vw radio)

Zover velen zeggen dat de rns 315 geleverd word is mijn ervaring de rns310
Mijn auto komt eind deze maand en volgens de dealer de rns310,
Heb hem op 17-06-2011 besteld

Ja je kunt zelf met vagcom activeren zoals bochtenverlichting comming home.
Kijk anders even bij jella die kan het allemaal.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Re: Nieuwe polo

Dat kabeltje heb je dus nodig in combinatie met een mediabox
wat wel kan is bijvoorbeeld een aux kabeltje aan te sluiten dat werkt wel
zit voor in je radio,
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
Re: Nieuwe polo

RNS310 of RNS315 maakt allemaal niet zoveel uit
ik heb immers alle Europa kaarten gewoon van internet gehaald en deze zelf gebrand en geinstalleerd via me RNS310 systeem dus het kostte mij alleen maar tijd/energie/moeite.

enigste wat wel handig is dat je niet meer zo'n externe bluetooth apparaat hebt op de 315 op de 310 heb je altijd bluetooth apparaatje nodig

als je echt dvd's wilt kijken enzo sja dan zit je verkeerd met de RNS toestellen...dan kun je beter voor een ZENEC of een PIONEER radio gaan zoals JeroenMPC dat heeft (die hebben standaard wel een DVD playback)
 
Re: Nieuwe polo

"Word ie nu geleverd met een rns 310 of een rns 315"

Vandaag nog in Leusden geweest, en daar deze vraag ook gesteld.
Zei zeiden, dat er nog geen Polo's met een RNS315 geleverd worden.

Eerst moest de "oude meuk" op, voordat de 315 erin gaat komen.
Er ligt nog genoeg voorraad aan 310...
 
Re: Nieuwe polo

Windkracht13 zei:
"Word ie nu geleverd met een rns 310 of een rns 315"

Vandaag nog in Leusden geweest, en daar deze vraag ook gesteld.
Zei zeiden, dat er nog geen Polo's met een RNS315 geleverd worden.

Eerst moest de "oude meuk" op, voordat de 315 erin gaat komen.
Er ligt nog genoeg voorraad aan 310...
Soortgelijk antwoord kreeg ik ook inderdaad. Polo is de kleinste wagen blablabla, dus de 310's worden opgemaakt in de Polo, blabla. :x Waarom bestellen ze er dan ook zoveel!

310 en 315 komen trouwens van verschillende fabrikanten.

Als het goed is gaat mijn bestelling in september de deur uit. Dus MY2012. Ik heb nog een beetje hoop op een 315.
 
Re: Nieuwe polo

Johan zei:
Welkom, weer een Polo in de buurt bij mij :) Success met het wachten Big Grin

@ Fout 1: Je kunt wel europa kopen op allemaal losse cd'tjes en deze dan kopieren naar je SD-kaart, zo heb je alle kaarten op je toestel staan! (pb maar even voor meer info)

Dealer lief aankijken en zeggen dat je niks aan navigatie hebt met alleen Benelux helpt ook. Sd kaart is dus op diverse manieren te regelen
 
Re: Nieuwe polo

Sonic1984 zei:
Ik heb gewoon een RNS315 besteld ipv een 310. Kan je gewoon krijgen hoor op een Polo!
Ben ik ook van plan. Mag ik vragen welke deal je hebt gesloten? Op vw.nl staat wel een prijs, maar je levert natuurlijk ook de standaard-radio in.
En hoe heb je de Multimediaaansluitig geregeld?
 
Re: Nieuwe polo

Ik heb gewoon alle Executive plus opties los gekozen. Met 315 kom je dan iets van 2 à 300 euro duurder uit geloof ik.
Enige wat officieel nog niet werkt is telefoonknopje op multifunctioneel stuurwiel, volume knoppen wel.
Vond de dealer geen enkel probleem om het zo te regelen
 
Re: Nieuwe polo

Johan zei:
Welkom, weer een Polo in de buurt bij mij :) Success met het wachten Big Grin

@ Fout 1: Je kunt wel europa kopen op allemaal losse cd'tjes en deze dan kopieren naar je SD-kaart, zo heb je alle kaarten op je toestel staan! (pb maar even voor meer info)
Heb al een hele lading kaarten in mijn bezit,staan op de comp in cdr kan ik die nu in 1 keer op cd branden en dan via de nav overzetten op sd of kan ik ze rechtstreeks op sd zetten.
Of moet ik elk land apart op cd zetten en dan via nav op sd?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!