Up GTI stage 1, Milltek Road +, KW v1

Rosinfield

Bekend lid
Spritmonitor.de
2,368
1,279
132
Ben erg tevreden met de Up. Uiteraard was de Polo GTI in tal van opzichten een betere auto, maar ik miste de beleving. Hoopte deze meer te vinden in de Up GTI.
De ochtend na het inruilen was het eerste wat door me heen schoot toen ik wakker werd: wat heb ik nou gedaan! Maar snel gewend en erg content, ondanks de dingen die ik mis tov de Polo. Het rijdt fantastisch, vooral na de KW schroefset en de Milltek.
 

Bijlagen

  • 20221116_123627.jpg
    20221116_123627.jpg
    455.3 KB · Weergaven: 19
  • 20221116_123912.jpg
    20221116_123912.jpg
    428 KB · Weergaven: 19
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Geluid valt me heel erg mee. Op de Polo zat een non resonated en dat vond ik een prachtige mooie donkere brom. Een non resonated op de Up vind ik echter te brullerig/brallerig. En een resonated wijkt nauwelijks af van OEM. Vandaar dat ik heb gekozen voor deze tussenvariant. Klinkt beter dan ik had verwacht. Zie/hoor filmpje.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!