reddevil
Actief lid
Na een poosje druk te zijn geweest zal ik ook maar weer eens een post doen.
Sinds de polo gti in maart van dit jaar in mijn bezit kwam was deze kompleet OEM,en wat is er nou leuker om aan de slag te gaan met een 1,8T 20V kwa tuning.
Het gene wat er tot nu toe aan is gedaan:
Chip tuning (fast tech) turbodruk rond de 1 - 1,1 bar
Forge Split-R dumpvalve
Forge turbo intake hose
Forge Throttlebody hose
Bosch Platium bougie's (audi RS2)
Seat Ibiza Cupra Airintake
JR inlegfilter
en als laatste natuurlijk de brandstof Aral ultimate 102 octaan
Deze opzet is goed voor een vermogen van 205 PK+ en 300Nm+.
Het volgende gaat er nog aankomen om een vermogen van rond de 240-250PK te kunnen behalen:
Forge intercoolerkit
Milltek uitlaatsysteem
Oliekoeler
zal van de week nog even foto's plaatsen van hoe het er nu uitziet
Sinds de polo gti in maart van dit jaar in mijn bezit kwam was deze kompleet OEM,en wat is er nou leuker om aan de slag te gaan met een 1,8T 20V kwa tuning.
Het gene wat er tot nu toe aan is gedaan:
Chip tuning (fast tech) turbodruk rond de 1 - 1,1 bar
Forge Split-R dumpvalve
Forge turbo intake hose
Forge Throttlebody hose
Bosch Platium bougie's (audi RS2)
Seat Ibiza Cupra Airintake
JR inlegfilter
en als laatste natuurlijk de brandstof Aral ultimate 102 octaan
Deze opzet is goed voor een vermogen van 205 PK+ en 300Nm+.
Het volgende gaat er nog aankomen om een vermogen van rond de 240-250PK te kunnen behalen:
Forge intercoolerkit
Milltek uitlaatsysteem
Oliekoeler
zal van de week nog even foto's plaatsen van hoe het er nu uitziet
