Tuning max 20pk

Orrie

Bekend lid
333
122
49
Goedemiddag, volgens hartog tuning kan een polo aw 1.0 95pk maximaal naar 115pk. Dit voor 450€. Ik was in de veronderstelling dat dit type motor naar 130pk kon. Ook dit nagevraagd bij Hartog (Pedro). Hij zei dat 130pk niet haalbaar is.

Vreemd dat menig tune bedrijf hier toch mee adverteert.

Wat vinden jullie hiervan?
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Dat hij het niet kan omdat hij standaard software er in laad ofzo, wil niet zeggen dat een ander het niet kan, ze gaan idd richting 140pk bij een op maat tuning bel JD maar
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Orrie
Ja hoor, rond 140. Dit (van 95 naar 115) noemt men ook wel fabrieksupdate. Maar er kan dus wel degelijk meer. Zie JD, VAG techniek, TVS
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Orrie
Ik weet dat het volgens andere tuners wel kan. Ik vind het bijzonder dat Hartog glashard zegt dat het niet kan. Hartog is toch echt een goed bedrijf voor zo ver ik me heb laten informeren.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Ik weet dat het volgens andere tuners wel kan. Ik vind het bijzonder dat Hartog glashard zegt dat het niet kan. Hartog is toch echt een goed bedrijf voor zo ver ik me heb laten informeren.
tuning op maat gaat op ron95 naar 135pk en op ron98 naar 140pk ongeveer
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik weet dat het volgens andere tuners wel kan. Ik vind het bijzonder dat Hartog glashard zegt dat het niet kan. Hartog is toch echt een goed bedrijf voor zo ver ik me heb laten informeren.
Ja dat is zeker bijzonder. Enige wat ik kan bedenken is dat ie er de software niet voor heeft. Is meen ik ook meer diesel gericht
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!