Meet Vixie. Oranje Polo AW R-Line.

Hallo iedereen!
Aangezien er over mijn nieuwe Polo gepraat is geweest zal ik me even (opnieuw) voorstellen.
Ik ben Goedele en woon samen met mijn vriend en ons dochtertje in Belgisch Limburg.

Voorheen had ik een 9n3 genaamd Davina, waarmee ik mij een drietal jaar geleden heb voorgesteld, ook op deze forum (zie foto) . Met deze Polo heb ik veel (speciale) momenten en plezier aan beleefd. Waaronder mijn huidige vriend leren kennen. Die had een 9n. Aangezien er vorig jaar een baby op komst was moest ik een tikkeltje groter gaan en ook 5 deuren had, mijn vriend had al een golf 7 dus veel groter wou ik voorlopig nog niet gaan. Mijn keuze was dus op de nieuwe Polo R-Line gevallen.

Deze kreeg de naam Vixie [emoji1663]. Vernoemd naar het disneyfiguur vosje in Frank en Frey. Aangezien ik dol ben met vanalles van vossen, leek mij dit dus toepasselijk.

Ondertussen heb ik er een aantal dingen aan gedaan: verlaging, andere velgen en banden, logo plus dak en spiegelkappen zwart (deze hebben een glinsterend goudachtige schijn in de zon), wiper delete en de ruiten zijn geblindeerd. Ook haar achterlichten zijn een tintje donkerder gedaan. Uiteraard heb ik ook een sticker van een vosje met mijn dochtertje haar naam erbij op de achterruit zitten. [emoji4]
Verder heb ik nog een aantal (grote) plannen voor de boeg voor volgend jaar, maar eerst nog wat doorsparen. [emoji4]
8ee0df89e0508c794813c4c1afca6ff7.jpg
ca3a1c247bcdf9f332261790da91ffa1.jpg
c353bdfc6db4e96bc5d2c59d38bc6b52.jpg
fe897dee4bf187c431aec5af03cfcf5e.jpg


Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!