Tuning ervaring

André1968

Actief lid
319
103
43
Hallo allemaal,even een vraag, is er of zijn er mensen hier op het forum die in het bezit zijn van een Polo 6r 1.2i 70PK die de auto hebben laten tunen?
Zo ja merken jullie dan verschil? Ik ga namelijk op 21 juli naar ZIPtuning in hoogenveen en daar zou het vermogen van 70 naar 80 PK gaan en het koppel van 112 naar 125Nm. ik weet dat er uit turbomotoren meer gehaald kan worden,maar ben wel benieuwd of ik die 80 PK en 125Nm kan merken?
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Je weet dat onze actie voor 250 alleen in Houten is? Volgens mij is het het heen en weer rijden al waard ten opzichte van de standaard prijs.

Wat betreft het verschil, voor bovenstaand bedrag kan het idd leuk zijn maar veel meer zou ik er niet voot over hebben. Denk ook niet dat je er veel van merkt behalve dat de motor misschien wat rustiger loopt
beste maik ik heb contact gehad met Hoogeveen en daar geld dezelfde prijs, heeft hij mij zelf gemaild.

beste maik ik heb contact gehad met Hoogeveen en daar geld dezelfde prijs, heeft hij mij zelf gemaild.
hieronder mijn mail verkeer met Hoogeveen
Beste André


Dat geld ook bij ons in Hoogeveen.




Van: André [mailto:andre1968@ziggo.nl]
Verzonden: dinsdag 16 juni 2015 13:49
Aan: hoogeveen@ziptuning.nl
Onderwerp: ziptuning actie


Geachte heer/mevr,


Ik ben lid van Mypolo.nl en daar hebben ze samen met ziptuning een actie, de auto laten tunen voor mypolo leden voor 250,- klopt dit?

Geldt dit aanbod ook voor jullie of alleen maar voor de locatie in houten?


Mvg,


André.Dirksen

Enschede
 
Laatst bewerkt door een moderator:
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Persoonlijk vind ik €250 veel geld voor 10 pk extra. Aangezien je een normale 1.2 hebt zonder turbo...
Waarschijnlijk zal je het verschil niet merken....

Een Ieder is vrij om te doen wat hij/zij wil natuurlijk
 
hieronder mijn mail verkeer met Hoogeveen
Beste André


Dat geld ook bij ons in Hoogeveen.




Van: André [mailto:andre1968@ziggo.nl]
Verzonden: dinsdag 16 juni 2015 13:49
Aan: hoogeveen@ziptuning.nl
Onderwerp: ziptuning actie


Geachte heer/mevr,


Ik ben lid van Mypolo.nl en daar hebben ze samen met ziptuning een actie, de auto laten tunen voor mypolo leden voor 250,- klopt dit?

Geldt dit aanbod ook voor jullie of alleen maar voor de locatie in houten?


Mvg,


André.Dirksen

Enschede
Oke dat is mij nieuw, uit eerder contact bleek dat het daar niet kon voor die prijs.

Zoals eerder gezegt in dit topic en in een pb een paar weken terug en wat @polo-chris ook zegt verwacht geen ferrari maar als je het wilt doen is dit een mooie deal.

Met een turbo is de vermogenswinst gewoon meer en is het merkbaar. Ga je het merken? Je zal vast iets merken maar met name dat de motor soepeler loopt.
 
Persoonlijk vind ik €250 veel geld voor 10 pk extra. Aangezien je een normale 1.2 hebt zonder turbo...
Waarschijnlijk zal je het verschil niet merken....

Een Ieder is vrij om te doen wat hij/zij wil natuurlijk
Relatief is van 75pk naar 95pk bij een bluemtion 20 pk en daar betalen sommige mensen ook 500 euro voor een box bij JD/Ventura tuning ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Relatief is van 75pk naar 95pk bij een bluemtion 20 pk en daar betalen sommige mensen ook 500 euro voor een box bij JD/Ventura tuning ;)
Ik heb gebruik gemaakt van de actie en ik weet dat er met een turbo meer te doen valt en met een diesel nog meer,maar van 70 naar 80 pk en van 112Nm naar 127Nm met een auto die onder de 1000 kilo ligt zal ik heus wel iets merken.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Vergelijk 10 pk verschil met Flinke wind enorm :eek: Tegen, of de wind Mee. Big Grin
ongeveer daar tussen ... o_O heel apart ..
ik zou voor dit idee gaan anders niet ..
 
Laatst bewerkt:
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!