Tuning blueGT d.m.v. externe box (ECM)

Heren,
ik zit ook te denken om mijn BlueGT te laten chippen

hoe bevalt het nu we een paar jaar verder zijn
en wat doet het verbruik?

ik rij elke werkdag 70 km over een provinciale weg met 80 km/h
en vind verbruik toch wel belangrijk
 
Volkswagen  Polo 1.4 TSI BlueGT  1.4 TSI 
Heren,
ik zit ook te denken om mijn BlueGT te laten chippen

hoe bevalt het nu we een paar jaar verder zijn
en wat doet het verbruik?

ik rij elke werkdag 70 km over een provinciale weg met 80 km/h
en vind verbruik toch wel belangrijk
Verbruik blijft bij mij hetzelfde, heb geen externe box maar op maat bij JDEngineering
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Verbruik is hetzelfde danwel iets beter (ligt aan de rechtervoet...). Op een 80km weg mag je met een BlueGT toch al niet klagen over verbruik zolang je cilinder uitschakeling niet laat wegprogrammeren ;) Ik heb een box (vanwege lease) en tot nu toe geen enkel nadeel/probleem ondervonden (+-90.000km met box). Los van wat vaker het gas willen intrappen dan...

Indien er geen lease-beperkingen zijn zou ik sowieso OBD tuning kiezen (op-maat) met RON98, dan zijn 200 trappelende paardjes geen probleem :)
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
thnx voor de reacties

ik klaag zeker niet
rij elke dag ongeveer 1 op 20
maar wil dat graag zo houden ;)

maar nog iets meer pit zou wel leuk zijn
hebben jullie verders nog iets aan jullie tsi gedaan als luchtfilter of uitlaat?
 
Volkswagen  Polo 1.4 TSI BlueGT  1.4 TSI 
thnx voor de reacties

ik klaag zeker niet
rij elke dag ongeveer 1 op 20
maar wil dat graag zo houden ;)

maar nog iets meer pit zou wel leuk zijn
hebben jullie verders nog iets aan jullie tsi gedaan als luchtfilter of uitlaat?
Nee (nog) niet. Mogelijk binnenkort eens de luchtfilter aanpakken, uitlaat ben ik nog even aan het denken ivm. snel APK afkeur. Er zijn voor de 1.2TSI niet veel kant en klare systemen beschikbaar.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Nee (nog) niet. Mogelijk binnenkort eens de luchtfilter aanpakken, uitlaat ben ik nog even aan het denken ivm. snel APK afkeur. Er zijn voor de 1.2TSI niet veel kant en klare systemen beschikbaar.
inderdaad voor de GT is er ook maar weinig moois

zit er aan te denken zelf een te maken
heb er ooit eens een gemaakt voor een mercedes vito
was een mooi klusje om te doen toen
wil alleen volgende keer wel ff ergens op de brug kunnen
 
Volkswagen  Polo 1.4 TSI BlueGT  1.4 TSI 
Verbruik is hetzelfde danwel iets beter (ligt aan de rechtervoet...). Op een 80km weg mag je met een BlueGT toch al niet klagen over verbruik zolang je cilinder uitschakeling niet laat wegprogrammeren ;) Ik heb een box (vanwege lease) en tot nu toe geen enkel nadeel/probleem ondervonden (+-90.000km met box). Los van wat vaker het gas willen intrappen dan...

Indien er geen lease-beperkingen zijn zou ik sowieso OBD tuning kiezen (op-maat) met RON98, dan zijn 200 trappelende paardjes geen probleem :)
201.8 heeft die van mij gehad. Maar ben weer terug op stock. Verbruik werdt mij iets te Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!