Tsja, ik heb de knoop doorgehakt!

Hele mooie GTI! Ik heb 1 jaar terug ook lang getwijfeld tussen een Polo GTI en de A3.

Vraagje: Weet jij waarom het adres van een schadehersteller op de navigatie staat?
Ja dat weet ik...... dat is de achterkant parkeerplaats van de Ford dealer aan de Helsingborgweg 6, waar deze auto vandaan komt. :laughing:
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Nou heren en dames, ik kan jullie verklappen dat de terugreis een genot is geweest.
Tot de laatste 15 kilometer heb ik constant op eco gereden. netjes tussen de 100 en 115
Boordcomputer gaf aan 1 op 18km, nu weet ik heus wel dat deze een beetje overdrijft, maar ik ga bijhouden wat het verschil is met tanken.
Daarna even binnendoor in sport......wauwwww en die scheetjes uit de uitlaat.....heerlijk, hier kan ik wel aan wennen.
Thuiskomend gemiddeld 1 op 17.7km, ik had het erger verwacht :)
Ik kom wel van een Polo BM tdi af, dus eigenlijk keek ik zelden naar de brandstofmeter.
Qua rijplezier kan het mij nu ook ff niet xxxxxx

Alle voorgaande facturen erbij gekregen en ik dacht dat de auto zijn 1e beurtje kreeg.
Nou de vorige eigenaar was een echte liefhebber, want dit was al zijn 3e beurt.
De auto heeft bij 5000km en 11000km een servicebeurt gekregen bij de VW dealer.

Voor de rest, ik ga weer lekker verder genieten!
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
Nou heren en dames, ik kan jullie verklappen dat de terugreis een genot is geweest.
Tot de laatste 15 kilometer heb ik constant op eco gereden. netjes tussen de 100 en 115
Boordcomputer gaf aan 1 op 18km, nu weet ik heus wel dat deze een beetje overdrijft, maar ik ga bijhouden wat het verschil is met tanken.
Daarna even binnendoor in sport......wauwwww en die scheetjes uit de uitlaat.....heerlijk, hier kan ik wel aan wennen.
Thuiskomend gemiddeld 1 op 17.7km, ik had het erger verwacht :)
Ik kom wel van een Polo BM tdi af, dus eigenlijk keek ik zelden naar de brandstofmeter.
Qua rijplezier kan het mij nu ook ff niet xxxxxx

Alle voorgaande facturen erbij gekregen en ik dacht dat de auto zijn 1e beurtje kreeg.
Nou de vorige eigenaar was een echte liefhebber, want dit was al zijn 3e beurt.
De auto heeft bij 5000km en 11000km een servicebeurt gekregen bij de VW dealer.

Voor de rest, ik ga weer lekker verder genieten!
Elke 5 dkm een servicebeurt zie je inderdaad vrijwel nooit
 
Volkswagen  X  X 
  • Leuk
Waarderingen: MHPolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!