TSI badge op grill

Ik las het topic over verlagen, en ik kwam deze foto tegen. Ik weet niet wie zich de trotse eigenaar mag noemen, maar ik wilde graag weten hoe hij/zij aan het TSI logo gekomen is en hoe je dit op je grill kan monteren? Of is het origineel? Ik had deze styling namelijk alleen bij GTI gezien.

http://img.mypolo.nl/public/sw.jpg

vindt het inderdaad stoer staan.

ga ook kijken hoe je dat kan fabriceren.
 
Ik heb zelf een 6R R-line met een GTI grill met het R-line logo erop ipv GTI.
Kwestie van een dremel gebruiken en zwarte GTI afdruk in de grill weg frezen tot dat TSI letters erop passen.
2-zijdige tape gebruiken om de letters er op te plakken en klaar.

Kind kan de was doen, stelt niets voor.
 
Bestellen bij de dealer of op marktplaats kijken bij onderdelen volkswagen en 6R ingeven.
Kom je regelmatig GTI-grilletjes voor een 6R tegen.

Jah daar was ik ook al achter gekomen.
Maar misschien dat hij ze zo heeft gekocht, dat ze misschien ook gewoon met een zwarte rand ipv een rode te krijgen zijn. ;)

Rode lijntjes passen niet bij een blauwe Polo Stick Out Tongue (vind ik)

Edit; Lijkt meer op een carbon sticker die hij over de rode lijnen heeft geplakt
Nog makkelijker; Matzwarte duct tape :cool: (ziet misschien wat onprofessioneel uit though)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jah daar was ik ook al achter gekomen.
Maar misschien dat hij ze zo heeft gekocht, dat ze misschien ook gewoon met een zwarte rand ipv een rode te krijgen zijn. ;)

Rode lijntjes passen niet bij een blauwe Polo Stick Out Tongue (vind ik)

Edit; Lijkt meer op een carbon sticker die hij over de rode lijnen heeft geplakt
Nog makkelijker; Matzwarte duct tape :cool: (ziet misschien wat onprofessioneel uit though)

Heb de rode biesjes inderdaad bestickerd met carbon :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!