Voorstellen Trymaz - Polo 6R 1.2 TDI

Hallo allemaal!

Na een aantal maanden actief te zijn op het forum, voornamelijk veel lees en kijkwerk, nu ook maar is toe om mij te gaan voorstellen.
Sinds vorig jaar ben ik de eigenaar van een VW Polo 6R 1.2 TDI uit 2012. Het is mijn 2e auto en heb daarvoor in een Opel Astra uit 1998 gereden, dus voor mij best een vooruitgang.
Ik noem mijn Polo ook wel de "Black Beauty". Alleen het Polo logo op de achterklep en de lijn op de grill is nog chroom :)

Er staan nog een aantal dingentjes op mijn lijstje die ik wil aanpassen:
- Licht/Regensensor: het kapje van de sensor had ik al wel, maar deze was leeg.. inmiddels heb ik de sensor en een dimbare spiegel aangesloten dmv een kabel set van Kufatec. Deze moet alleen nog worden aangesloten op de BCM. Er zit wel een Duitse handleiding bij, maar laat ik daar nou net geen ster in zijn Stick Out Tongue
- Koplampen: op dit moment zitten er Valeo H4 koplampen in. Deze wil ik graag laten vervangen voor H7 of LED. Ik heb op de Polo een Start/Stop systeem die ik op zich wel wil laten zitten, dus geen Xenon voor mij, tenzij ik dit uiteindelijk wil opofferen.
- Verlagen: ik vind dat ik best wel een groot gat heb tussen de band en de onderkant van het achterste spatbord. Als iemand nog tips heeft qua hoe laag en welke verlagingsveren, dan hoor ik dat graag!
- Autoradio: op dit moment zit er een RNS310 in. Deze wil ik uiteindelijk nog laten vervangen door dan wel een RCD330 of een Discover Media MIB2 PQ.

Misschien nog een leuk weetje. Deze auto is in 2012 aangeschaft en onderhouden in mijn woonplaats. En nu 10 jaar later weer terug en bij dezelfde Century in onderhoud Big Grin

Dat was het wel zo'n beetje voor nu. Ik zal op een later moment nog eens wat nieuwe foto's erbij plaatsen aangezien dit de enige is die ik op dit moment heb :)
VW-Polo-Trymaz.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Welkom!
Voor de koplampen zou ik voor h7 gaan hier moet je nog wel wat voor coderen dacht ik, maar daar is genoeg op het forum over te vinden:)
h7 geeft een stuk beter licht dan h4:)

Voor verlagen zou ik voor eibach pro veren icm originele dempers gaan, hier door hou je het meeste comfort, en geeft 3/3,5 cm verlaging.
Of AP schroefset schijnt ook goed te wezen( hiervoor geld ook... gebruik de zoekfunctie want er is best veel over getypt)
 
Bedankt allemaal!

Welkom!
Voor de koplampen zou ik voor h7 gaan hier moet je nog wel wat voor coderen dacht ik, maar daar is genoeg op het forum over te vinden:)
h7 geeft een stuk beter licht dan h4:)

Voor verlagen zou ik voor eibach pro veren icm originele dempers gaan, hier door hou je het meeste comfort, en geeft 3/3,5 cm verlaging.
Of AP schroefset schijnt ook goed te wezen( hiervoor geld ook... gebruik de zoekfunctie want er is best veel over getypt)

Bedankt voor de tips! Ik zal voor beide onderwerpen eens het nodige gaan onderzoeken :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!