Tripteller reset bij langere stilstaan

Hallo,

Ik ben sinds ongeveer 1,5 maand de trotse eigenaar van Polo AW uit 2020 met een digitaal dashboard na lang sparen en wachten.
Ben echt super blij met de auto en stap met een lach in de auto.

Alleen als de auto langer stil heeft gestaan dan resetten alle triptellers zich dus de sinds start, lange tijd en sinds tanken verder blijven alle instellingen behouden voor zover ik nu kan zien.
Met langer stilstaan bedoel ik bijvoorbeeld:
Donderdag: rijden
Vrijdag: stilstand
Zaterdag: Rijden

Aanvulling: op het moment dit is gebeurd staat het middelste deel op Actieraduis i.p.v het Overzicht waar ik hem altijd op heb

Weet iemand hoe dat kan? En hebben meer mensen hier ervaring mee?

Ik hoor het graag.
 
Laatst bewerkt:
En idd raar verhaal ja. Zit je misschien nog in garantie? Geloof dat modeljaar 2021 4 jaar fabrieksgarantie heeft? 2020 niet, maar het is vrij normaal dat een auto uit 2020 wel het modeljaar vanuit 2021 is. Dus wellicht het uitzoeken waard.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!