Trekhaak voor Blue GT

Aller eerst excuses voor mijn wat late reactie hier. Trekhaak was even blijven liggen....

maar dus toch wat reacties en ervaring mee, en dus -gelukkig- niet de enige met een TH onder een Blue GT.

@WBPoloGti : Volgens mij heeft @iichel ook geen afdek plaatje nodig, Wat er te zien is zit eigenlijk "onder" de auto...

Dus @iichel bedankt voor de foto's. Ik heb er 2 gedownload -met uw goedkeuren- en neem die eens even mee naar de dealer hier om te laten zien.
Heb je voor mij eventueel nog een type nummer of wat van thule ??
En is deze af fabriek of achteraf gemonteerd??

Ray
 
Niks  Polo  4.0 
Ik schop deze ff omhoog, mijn bluegt moet ook van een trekhaak voorzien worden, de dealer zelf werkt niet met thule maar met Westfalia. Toch twijfel ik wat nu het mooiste wegvalt, op die eerste foto's van die zwarte zie je helemaal niets..... Heeft iemand een idee?
 

Wat jij hebt is geen thule, het is een GDW. Thule moet namelijk een uitsparing in de bumper worden gemaakt, idem met Westfalia.

(Ik spreek uit ervaring)

Aan de hand van jouw foto's heb ik zitten zoeken tot ik een identiek sluitmechanisme tegenkwam en dat was een GDW. Ik denk dat jij gewoon een thule afdekdopje hebt gekregen.
 
Ik heb een trekhaak onder een Polo met een GTI bumper. Die is (praktisch) identiek aan die van de BlueGT. Mocht je er wat aan hebben Stick Out Tongue

Ik ben op zoek naar een foto van een afneembare trekhaak icm een GTI bumper. Ik wil graag een afneembare trekhaak plaatsen maar ben erg benieuwd wat je van het gat in de bumper gaat zien. Mocht je er nog een foto van hebben dan hou ik mij erg aanbevolen
 
VW  Polo  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!