Trekhaak polo 6C rLine

lennaert720

Bekend lid
Beste leden,

Hebben jullie ervaring met het laten plaatsen van een vaste trekhaak onder een polo 6c rLine?

Een afneembare word verschrikkelijk heb ik begrepen maar ik vroeg mij af of een vaste wel “knap” kan staan.

Ik heb AI een trekhaak laten zetten op een foto van mijn auto. (En er een extra uitlaat bijgekregen.) maar ik vroeg mij af of er anderen zijn die dit al in de praktijk hebben gebracht.

IMG_5337.webp

Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline 
je hebt een gti bumper gekregen van chatgpt?

een vaste trekhaak kan wel, maar dan moet je gewoon een stuk uit de diffuser gaan zagen. daar ontkom je niet aan.
als je het mooi wilt doen dan maak je die uitsnede zo klein mogelijk. op m'n eigen auto heb ik een afneembare trekhaak en schroef ik de diffuser eraf als ik ga aanhangeren.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!