Voorstellen TouhidF

Dag mensen,

Een tijdje terug voor de oplettende lezer gevraagd om wat info over de AW’s uiteindelijk eentje op de kop kunnen tikken voor 17 mille inclusief btw. Dit is een beats versie en R-line met virtual cockpit. Wat vinden jullie geslaagde koop voor wat ik heb betaald? Of kon ik met deze opties nog goedkoper uitkomen. Ik geniet er wel van iig.
 

Bijlagen

  • 536C0878-2B20-4D7E-B3A3-2FDA79DBB8E1.jpeg
    536C0878-2B20-4D7E-B3A3-2FDA79DBB8E1.jpeg
    111.1 KB · Weergaven: 52
  • 9FFCB27E-6730-4A1F-8210-6D631E15BA27.jpeg
    9FFCB27E-6730-4A1F-8210-6D631E15BA27.jpeg
    118.7 KB · Weergaven: 55
Volkswagen  Vroeger 6R nu AW  1.0 TSI stage 1 140PK 
Gefeliciteerd met je nieuwe Polo! Ik zou als het mijn auto was, nieuwe luxe kentekenplaten er op hebben gemonteerd. De voorste is erg gedeukt. Valt mij op dat volgens het RDW de auto niet is verzekerd. Als je dat wel hebt geregeld, zou ik dit in de gaten houden en over enkele dagen contact opnemen met je verzekering en hier een melding van maken. Veilige kilometers gewenst!

1676932482423.png
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Gefeliciteerd met je nieuwe Polo! Ik zou als het mijn auto was, nieuwe luxe kentekenplaten er op hebben gemonteerd. De voorste is erg gedeukt. Valt mij op dat volgens het RDW de auto niet is verzekerd. Als je dat wel hebt geregeld, zou ik dit in de gaten houden en over enkele dagen contact opnemen met je verzekering en hier een melding van maken. Veilige kilometers gewenst!

1676932482423.png
Top dankjewel voor het doorgeven
 
Volkswagen  Vroeger 6R nu AW  1.0 TSI stage 1 140PK 
Gefeliciteerd met je nieuwe Polo! Ik zou als het mijn auto was, nieuwe luxe kentekenplaten er op hebben gemonteerd. De voorste is erg gedeukt. Valt mij op dat volgens het RDW de auto niet is verzekerd. Als je dat wel hebt geregeld, zou ik dit in de gaten houden en over enkele dagen contact opnemen met je verzekering en hier een melding van maken. Veilige kilometers gewenst!

1676932482423.png
Door de filter lijkt het trouwens gedeukt haha, anders zou ik hem niet nemen omdat het dan een schade auto zou zijn geweest.
 
Volkswagen  Vroeger 6R nu AW  1.0 TSI stage 1 140PK 
Toppers dankjewel, kom ik meteen met een vraag of er iemand een xenon kit weet die past, het liefst zo een blauw paarse kleur, want ik vind de led koplampen wel heel duur. Dan heb ik liever een xenon h7 kit ook voor mistlampen.
 
Volkswagen  Vroeger 6R nu AW  1.0 TSI stage 1 140PK 
Toppers dankjewel, kom ik meteen met een vraag of er iemand een xenon kit weet die past, het liefst zo een blauw paarse kleur, want ik vind de led koplampen wel heel duur. Dan heb ik liever een xenon h7 kit ook voor mistlampen.
Tja, goed licht is niet goedkoop.. H7 Xenon lichten in een reflector behuizing die bedoeld is voor H7 Halogeen gaat m niet worden. Je lichtbeeld is dan gewoon ruk en zal alleen resulteren in het verblinden van je tegenliggers. Als je een fatsoenlijke keurmeester hebt komt je auto dan ook niet door de APK.

Een volgende tussenstap zou dan zijn een H7 LED licht van een reputabel merk (dit omdat niet elke LED-lamp een fatsoenlijk lichtbeeld geeft). Denk aan zoiets:
Je zou dan in je groot licht een wat goedkopere lamp kunnen zetten, omdat lichtbeeld hier wat minder belangrijk is.

De duurdere stap daar bovenop is complete LED lichtbakken kopen. Dit kan origineel of namaak. Hier zijn al wel wat threads over.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
@VWPolo1.0 ben het helemaal met je eens. LED of Xenon in een lamp zonder projector is ruk, het lichtbeeld klopt niet en het ziet er ook niet uit.
Met het juiste LED kan het. Dit is niet goedkoop, maar levert wel kwaliteit. Heb ook een keer Philips Ultinon in een Mini Countryman gezet. Krijg je het lichtbeeld zoals in de foto die ik heb toegevoegd.
Goedkope Ali LED lampen hebben dit lichtbeeld vaak niet inderdaad.
 

Bijlagen

  • IMG_20200223_194857.jpg
    IMG_20200223_194857.jpg
    516.2 KB · Weergaven: 17
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!