Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welkom op het forum. De Polo ziet er netjes uit zoNog plannen?
Goede keuze van toekomstige velgen, zou zelf ook niet voor 18" onder een 9n3 gaan, gaat te groot uitvallen, dus 17" nemen met dun bandjeen liefst ook een verlaging want 17" is net een crosspolo zonder verlaging maar dat is jou keuze natuurlijk
Welkom!
Ik dacht zelf ook aan17 inch, heb je ook een foto van de xenon en de ledjes? En bedankt voor de complimenten!Tom, Zelf heb ik 17 inch op liggen en rijd erg lekker. Kijk anders mijn foto in de garage staat ook de banden maat bij.
Heb zelf ook eerst gedacht om 18 inch erop te leggen maar toen ik de velgen ernaast hield vond ik dat minder mooi.
Verder nette poloen welkom nog op het forum.
Gr. RJ
Ps. als je interesse hebt in een setje Xenon verlichting en leds voor stadslicht.. heb ik die nog wel liggen![]()
Ik dacht zelf ook aan17 inch, heb je ook een foto van de xenon en de ledjes? En bedankt voor de complimenten!
Gr. Tom
De foto van xenon verlichting en leds voor stadlicht kan je in mijn garage zien blad 3 staat mijn naam.
Ik heb vrijdag een nieuwe BM dus deze gaat eruit.
maar heb ik dan niet 2 verschillende kleuren met de kap van de versnelling pook zeg maar?Ik zou voor zwart gaan dat grijs word zo vies denk ik!
Die xenon staat leuk ben alleen niet weg van dagrijverlichting!
Het is je eigen keuze natuurlijk al heb je een frijs interieur zou ik grijze armsteun nemen!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.