TomVos94 :: 2005 Volkswagen Polo

Zal me eens even voor stellen ben Tom Vos ik kom en woon in Kampen.

Ik heb van weekend me eerste auto gekocht(6 april) en het is een mooie Polo 9n3 toch wel een dure auto voor een eerste auto maar het is ook de bedoeling dat ik er nog lang mee kan rijden en plezier van kan hebben.

Dus dit ben ikStick Out Tongue
 
GroteFoto-TGNOLU6R.jpg
zulke velgen wil der graag onder hebben, op de foto is 18 inch maar weet niet goed of ik 17 of 18 inch moet doen wat vinden jullie?
 
Tom, Zelf heb ik 17 inch op liggen en rijd erg lekker. Kijk anders mijn foto in de garage staat ook de banden maat bij.
Heb zelf ook eerst gedacht om 18 inch erop te leggen maar toen ik de velgen ernaast hield vond ik dat minder mooi.
Verder nette polo ;) en welkom nog op het forum.

Gr. RJ

Ps. als je interesse hebt in een setje Xenon verlichting en leds voor stadslicht.. heb ik die nog wel liggen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Goede keuze van toekomstige velgen, zou zelf ook niet voor 18" onder een 9n3 gaan, gaat te groot uitvallen, dus 17" nemen met dun bandje ;) en liefst ook een verlaging want 17" is net een crosspolo zonder verlaging maar dat is jou keuze natuurlijk ;) Welkom!
 
Tom, Zelf heb ik 17 inch op liggen en rijd erg lekker. Kijk anders mijn foto in de garage staat ook de banden maat bij.
Heb zelf ook eerst gedacht om 18 inch erop te leggen maar toen ik de velgen ernaast hield vond ik dat minder mooi.
Verder nette polo ;) en welkom nog op het forum.

Gr. RJ

Ps. als je interesse hebt in een setje Xenon verlichting en leds voor stadslicht.. heb ik die nog wel liggen ;)
Ik dacht zelf ook aan17 inch, heb je ook een foto van de xenon en de ledjes? En bedankt voor de complimenten!
Gr. Tom
 
Updates

Hier mijn huidige staat van dat auto
chroom randje geplakt bij de grillen vind zelf een stuk luxer uitzien, nu xenon aangesluiten en DRL verlichting gemonteerd.
tomvos94-albums-polo-jongeh-picture1864-img-0621%5B2%5D.jpg

ben nu nog van plan om armsteun te monteren maar weet nog niet zeker welke ik wil monteren zal ik de zwarte doen
products_2723__.jpg
of de grijze
armsteun%20VW%20Polo%20grijs.jpg
weet niet goed welke het beste in het interieur past.
 
Het is je eigen keuze natuurlijk al heb je een frijs interieur zou ik grijze armsteun nemen!

Ruittie, ik heb ook aan dezelfde grijze armsteun gedacht als Tom.
Ik heb een mail naar het bedrijf gestuurd, met foto's van mijn interieur en de vraag of de grijze wél of niet in mijn interieur zou passen.
Zij hebben hier op gereageerd dat de grijze armsteun die zij verkochten té licht grijs ging zijn voor mijn interieur, wat overigens hetzelfde interieur is als dat van Tom.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!