Voorstellen Tom TR - Polo 6R

Heeft iemand foto's van 205/40/17 op een 7,5J velg? Onder een polo uiteraard! Aangezien de voorste wielen af en toe de wielkasten raken..
Dat is vreemd wat is de ET waarde? Ik heb zelf namelijk ook gereden op 7,5J en 17", ET35 met bredere banden zelfs.
Dus dat zou niet moeten, waarschijnlijk is je ET waarde dan ook geen 35.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Gaaf die achterlicht tint folie, heb je dat zelf gedaan?

Thanks! Nee dat hebben ze bij Tintpoint Oss gedaan voor mij. Had eigenlijk niet gedacht dat ik het mooi zou vinden maar ik wilde het toch proberen. En het valt idd niet tegen!

Hele knappe auto !! En goeie mods.

Vind die velgen er ook erg goed onder staan.

Dankje FredBig Grin Er komt alleen wel 18 inch onder.. Deze velgen inmiddels bijna 3 jaar onder de auto en ben toe aan wat nieuws. Ze zijn te koop!

Mooie Polo en hele dikke mods inmiddels gedaan.
Welkom Tom !

Dankje! Ik zal de komende mods met jullie delen. R-Line voorbumper wordt de volgende :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Stage 1 
Dankje FredBig Grin Er komt alleen wel 18 inch onder.. Deze velgen inmiddels bijna 3 jaar onder de auto en ben toe aan wat nieuws. Ze zijn te koop!

Ik rij eerst mijn huidige zomerbandjes even op en vervang deze de volgende winter voor winterbanden, daarna komt er 17 inch onder.
Als je ze dan nog niet kwijt bent dan maken we een dealtje ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom TR
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!