Today Hagelstenen?!

maakte me een beetje zorgen omdat ik geen schuilplek had, maar hier is niet eens hagel gevallen :roll:

wel schitterend om naar al dat onweer te kijken
 
Haha, nja ik ook zoeken achter een plaats om haar te schuilen (ik verhuis en garage was al doorverhuurd...) Onder een boom wou ik niet, had geen zin om s'morgens mijn auto vanonder een struik te halen en zien dat ze vol deuken zat...
Heb dan eens rondgekeken en vond een oprit naar garage boxen, daar had ik 2 hoeken waar ik ze in kon zetten en heb de droogste genomen.
Bleek uiteindelijk niet nodig geweest. Hoewel het bij ons in België hier en daar wel serieus gehageld heeft! 5cm grote hagelstenen zijn er regio gent toch gevallen :shock:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!