To badge or not to badge?

Met of zonder?


  • Totaal aantal stemmers
    63
Wat niet is kan nog komen natuurlijk. De meeste agenten zullen er geen probleem van maken maar als je een keer een bromsnor treft kan je wel een dikke prent krijgen.
Mag ik een sticker plakken op de kentekenplaat?
U mag geen sticker(s) op de kentekenplaat plakken, omdat er volgens de regelgeving geen wijzigingen mogen worden aangebracht aan of op de kentekenplaat. De politie kan hiervoor een bekeuring uitschrijven.

Het plakken van stickers op Nederlandse kentekenplaten is volgens de Wegenverkeerswet 1994 verboden.

De geldende boetes voor verkeersovertredingen vindt u in de Boetebase van het Openbaar Ministerie (OM). De overtredingen zijn ingedeeld per categorie. Als u kiest voor een bepaalde categorie, voert het programma u stap voor stap naar het uiteindelijke boetebedrag.

Het boetebedrag wordt: €140,- exclusief €9,- administratiekosten.


Ik persoonlijk vind dit nogal een behoorlijk bedrag voor 'n "mooier" kenteken. Ik hou de mijne blauw, denk ik zo.
 
Ik heb er ook over nagedacht om een zwarte sticker erop te plakken maar ik vind de boete ook te hoog. Ik heb onlangs maar luxe kentekenplaten genomen en kentekenhouders zonder reclame, dat vind ik nu wel mooi genoeg.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Ik zit zelf te denken om de letters 'gti' eraf te halen op de achterkant, zodat alleen de kenners weten dat het een gti is.

En misschien voor de gein een 'Bluemotion' iets dergelijks ervoor in de plaats :)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!