To badge or not to badge?

Met of zonder?


  • Totaal aantal stemmers
    63
Weg met die rommel!

1.jpg
2.jpg

Badges zijn niet nodig, je weet toch wel welke auto je hebt? Als je dat even vergeten bent moet je gewoon even op je kentekencard kijken ofzo.

Slowmotion badge voor en achter eraf, Polo badge ook, iedereen en z'n moeder weet wel dat dit een Polo is.
Totdat je een dikke auto hebt van 100k, dan moet iedereen en "zn moer" weten welke auto het is.

Heeft kennelijk met schaamte te maken.
 
Wat ik lees en wat ik op straat zie is exact het omgekeerde.
Persoonlijk vind ik een badgeless Audi bijvoorbeeld erg dik. Alles is persoonlijk haha. Het is wel erg clean om alles eraf te trekken maar heel eerlijk bij een 4.2 V8 ofzo zou ik het laten zitten ;) ik vind het niet belangrijk dat men ziet welke motorinhoud ik want ik hou van de gecleande achterkant. Ieder z'n ding om z'n eigen redenen!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: EnigmaNL
Kwestie van smaak en daar valt niet over te discussiëren. Wel als je een GTI badge op een Bluemotion plakt haha.

Ik had op mijn RS3 chromen badges, daarna niks en daarna zwarte badges. Ieder zijn ding.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Wat niet is kan nog komen natuurlijk. De meeste agenten zullen er geen probleem van maken maar als je een keer een bromsnor treft kan je wel een dikke prent krijgen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!