Tmps hoe krijg ik die uit.

Bij een banden wissel is opeens me banden lampje gaan banden tmps hoe krijg ik die uit via menu daar staat niks gaat om een polo wa.

Volkswagen  Polo 
Heb geen polo, maar bij mijn Skôda ook indirecte tmps, die de sensoren voor ABS gebruikt.
Daar zit een knopje op de middenconsole om te resetten.

Zal bij jouw Polo wel net weer ergens anders zitten. Even zoeken.

Als melding dan weer terug komt, kan er een sensor kapot zijn, maar ook een rem aanlopen, wat ik eens gehad heb. Moest de remklauw vervangen omdat de cilinders niet meer los wilden komen. Nu trek ik de handrem wat vaker aan om de boel soepel te houden , voordien altijd in versnelling, en handrem niet aangetrokken, oude gewoonte, om vastvriezen te voorkomen.

EDIT.

De topicstarter van dit topic weet het knopje inmiddels goed te vinden , in het dashboardkastje.
Dat klopt, maar dat is enkel bij de Polo 6R. Topicstarter heeft een AW waarbij de TPMS gereset moet worden vanuit de MIB.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!