[TK] Interieurschakelaars 6R: GTI & garagedeur

Status
Niet open voor verdere reacties.

deMercer

Voormalig teamlid
2,586
4
38
Bij het opruimen van mijn garage kwam ik deze schakelaars van CarStyle4You van mijn ex 6R GTI tegen. Wellicht heeft iemand hier daar nog belangstelling voor.

Schakelaar GTI
Een zogeheten "switch" vergelijkbaar met de schakelaar voor de achterruitverwarming. Ideaal voor het in-/uitschakelbaar maken van de sound aktuator. Indien actief, brandt de schakelaar geel. Naar je eigen voorkeur bij het starten van de auto in te stellen op standaard AAN of UIT. Uiteraard ook prima te gebruiken als opvulling van een loze plek in de rij met schakelaars.

Polo 6R GTI-switch.jpg

Polo 6R GTI-switch - gemonteerd.jpg

Prijs: € 20,-.


Schakelaar garagedeur
Een zogeheten "pushbutton" die verbinding maakt zolang je schakelaar ingedrukt houdt. Ideaal voor het bedienen van de opener van een elektrische garagedeur. Uiteraard ook prima te gebruiken als opvulling van een loze plek in de rij met schakelaars.

Polo 6R deur-button.jpg

Polo 6R deur-button -gemonteerd.jpg

Prijs: € 15,00.


Afhalen omgeving Tiel, verzending is ook mogelijk (kosten voor rekening koper).
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!