Tips voor upgrades ?!

Ik vind persoonlijk eibach ook echt stug.
Zo zie je maar dat het echt persoons afhankelijk is
Succes met de H&R veren danStick Out Tongue.
Heeft ook met de hoeveelheid MM te maken natuurlijk, hoe lager je gaat met veren hoe stugger het word.

On: Inderdaad verlagen en andere koplampen zijn de eerste 2 dingen die ik nog zou veranderen. Persoonlijk zou ik voor de 6R xenon koplampen gaan.
 
Volkswagen  Polo 6R Blue GT  1.4 140pk (193pk JD) 
Succes met de H&R veren danStick Out Tongue.
Heeft ook met de hoeveelheid MM te maken natuurlijk, hoe lager je gaat met veren hoe stugger het word.

On: Inderdaad verlagen en andere koplampen zijn de eerste 2 dingen die ik nog zou veranderen. Persoonlijk zou ik voor de 6R xenon koplampen gaan.

Ik rij nu zelf met eibach, totaal geen ervaring met H&R.
Ooit is met verlagingsveren van merkloosStick Out Tongue gereden, deze waren nagenoeg gelijk aan origineel
 
Als ik deze u-led koplampen zou kopen raden jullie mij dan aan om de halogeen lampen te houden of een LED pakket erbij te kopen voor 100 euro zoals je hieronder kan zien of een OEM xenon kit?
 

Bijlagen

  • C75EAF46-FD2D-439C-9AA1-754AE71B9573.png
    C75EAF46-FD2D-439C-9AA1-754AE71B9573.png
    221.4 KB · Weergaven: 39
Volkswagen  6r  1.4 86pk 
Dat en voor 500-600 heb je full led. (Ex inbouw).

Maar over smaak valt niet te twisten. Als jij ze mooier vind, gewoon lekker aanschaffen natuurlijk!
Drama om 6C full led in 6R te leggen man... zou dan liever voor xenon gaan ben je zo klaar. 450-500 volledige set.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!