Tikkend geluid achterin, onvindbaar. Groot mysterie.

Goed, de schade:
- Speling op toplager linksachter
- Lekke schokdemper rechtsvoor en rechtsachter

Ze gaan me vanmiddag bellen wat dat grapje ongeveer mag gaan kosten.

iichel voelt zich: :|

maar het geluid zit toch rechts achter ?
hoe lek zijn de schokbrekers werkelijk of zweten ze alleen maar een beetje
je schok brekers zullen best wel wat minder zijn maar of die die de tik veroorzaaken betwijfel ik
grt donna
 
Ja, geluid zit duidelijk rechts achter. Hoe lek ze precies zijn weet ik niet, ben geen expert, maar volgens de monteur waren ze 'Fertig'. Wat Duits is voor afgeschreven.
Ik heb veel gelezen dat het goed is om bij een lekke schokdemper, de andere kant ook te laten vervangen. Dus dan ben ik toe aan 4 dempers rondom + 1 toplager.

Mocht het laten repareren voor 500 francs, vond ik wat te veel. Nu even kijken of ik een leuk tweedehands setje kan vinden (schroefset of, nog liever, VW sportonderstel).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!