Tik 9n3 1.4 16v

Ditributieriem is al gecontroleerd die staat gewoon op tijd.

En dan zou die toch altijd blijven tikken en niet weg gaan als die warm word of in ieder geval bijna niet meer hoorbaar, toch?
Dan zou je op de garage moeten vertrouwen.
Wij achter een scherm kunnen er minder goed over oordelen dan iemand in real live.
In theorie kan het gebeuren.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Kijk toch eens naar het additief CERATEC van Liqui Moly... dat is echt een zeer goed middel en kan behoorlijk wat wrijvingsklachten, slijtahe en mogelijk het zware getik verlichten! Er is niets anders dat er op lijkt en het is een super Yogi drink voor de motor die een keramisch laagje creëert waardoor de delen elkaar net niet meer raken.
 
Kijk toch eens naar het additief CERATEC van Liqui Moly... dat is echt een zeer goed middel en kan behoorlijk wat wrijvingsklachten, slijtahe en mogelijk het zware getik verlichten! Er is niets anders dat er op lijkt en het is een super Yogi drink voor de motor die een keramisch laagje creëert waardoor de delen elkaar net niet meer raken.

Ik ga het spul eens proberen, heb er momenteel wel wynss hydraulic valve lifter in zitten. Zou dit samen kwaad kunnen?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 75PK 
Geen idee of het samen kan... ik vrees eigenlijk van niet. Je zou eens met Liqui Moly kunnen bellen daarover maar vermoedelijk zullen ze het middel afraden in combinatie met andere middelen aangezien het mengsel is getest zonder andere toevoegingen.
 
Hallo,

ik lees hierboven een aantal zaken over kantelende zuigers. Ik vermoed dat ik dit ook heb, ik hoor namelijk ook vaak een dergelijke tik.

Het olieverbruik valt mee, alleen tijdens een rit naar Oostenrijk ging na 700KM het olielampje branden en heb ik olie bij moeten vullen langs de snelweg. Ik heb dat nog een periode gehad dat ik 3x olie bij moest vullen maar nu al 2 jaar niet meer.

Kan dit verder geen kwaad of moet ik dan actie ondernemen?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!