Thyske4 polo 6r 1.2tdi
Thyske4 polo 6r 1.2tdi

Thyske4 polo 6r 1.2tdi

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
Bluemotion
Kleur
Zilver
Bouwjaar
2011
Even voorstellen
Ik ben Thijs en dit is mijn polo 6R. Ik had hem in showroom op dit forum geplaatst, maar ik dacht dat die dan automatisch hier kwam te staan (heb geen idee hoe het werkt).
- Polo Bluemotion 1.2tdi Zilver
- Zwarte Golf 6 R 18 Inch velgen
- Zwart Dak
- Zwarte Spiegels
- Zwarte Logo's
- Verlaagd door andere veren
- RNS310
- Automatische airco
- JD Engineering externe ECU














 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2TDI 
Hoi en welkom! Je moet inderdaad een apart topic maken zoals je nu gedaan hebt, dan zullen we als crew een verbinding leggen tussen dit topic en je showroom.
Dat je plaatjes het niet doen, ligt niet aan jou maar is een probleempje met het forum waar we mee bezig zijn :)

Als je een aanpassing doet, kun je die hier posten in je topic, en het is handig om het ook in je showroom in het tabje 'modificaties' te vermelden.

Succes!
 
Hoi en welkom! Je moet inderdaad een apart topic maken zoals je nu gedaan hebt, dan zullen we als crew een verbinding leggen tussen dit topic en je showroom.
Dat je plaatjes het niet doen, ligt niet aan jou maar is een probleempje met het forum waar we mee bezig zijn :)

Als je een aanpassing doet, kun je die hier posten in je topic, en het is handig om het ook in je showroom in het tabje 'modificaties' te vermelden.

Succes!

Thanks :)! Ik moet het allemaal ook een beetje verkennen hier en kijken hoe alles werkt. Betreffende de foto's bedoel je dan de foto's die ik zo in de tekst heb gezet of in showroom zelf? Ik kan ze op beide plekken echt zelf wel zien.

Als ik zo de tekst lees, dan ben ik benieuwd naar de foto's!
Blijkbaar werken de foto's niet, ik zal eens kijken of ik een alternatieve oplossing kan bedenken.
Welkom thyske (uit het noorden??)
Ben idd benieuwd naar je foto's
Thanks! Vanuit Zuid-Limburg vertrokken naar Noord-Brabant, nu woonachtig in Nijmegen Gelderland.

Als foto's niet gezien kunnen worden, dan wellicht hier een kleine preview: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd...._=1462741170_1483eb07ca4d15c748519a3d2932bc83
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TDI 
  • Leuk
Waarderingen: HJV
Update

K&N Luchtfilter gekocht en geïnstalleerd
20160220_135102.jpg

Was niet zo moeilijk om te installeren
Paar Torxschroeven los, filterhuis eraf trekken
20160220_135832.jpg
Oude filter eruit draaien
20160220_135907.jpg
Nieuwe erin en dichtschroeven
20160220_140713.jpg


Merk niet zo veel/eigenlijk geen verschil
Qua geluid wellicht een miniem verschil, misschien net iets meer geluid maar daar moet je echt een db meter voor pakken, want met het oor nauwelijks te horen
Qua prestaties ook niet echt verschil, metingen gedaan van 40-90 niks op te merken.
Het enige dat ik merk qua prestatieverschil is dat hij in de 4 en vooral de 5 iets beter oppakt in de vorm van dat de turbo iets makkelijker opspeelt.
Als ik echt een snellere beter trekkende polo wil, dan denk ik dat kleinere lichtere velgen sowieso helpen, bijvoorbeeld OZ superleggera.
Scheelt zo'n 5cm in omtrek als je 205/45/16 vergelijkt met 215/35/18, uitgerekend zo'n 3 procent verschil.
Ik denk dat het best wel wat scheelt, maar ik vind het zonde, mede omdat ik deze auto ook vanwege de velgen gekocht heb en de optische potentie die ik er in zag.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!