Thuggie: Golf 7

Helaas wel minder nieuws een week na de verlaging is de auto nog altijd niet meer als 25 mm gezakt en heb ik naar kw gemailed ik vind het niet kunnen als je kan kiezen tussen 30 of 40 mm verlaging en je pakt het laagste dus 40mm dat hij zelfs nog geen 30 mm haald en volgens kw zal hij ook niet meer nazakken ben benieuwd hoe dit opgelost word
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  • Leuk
Waarderingen: Crave89
Zwaar teleurgesteld in kw omdat de motor te licht is zou de wagen niet de 40 mm zakken ! En dit valt binnen hun toleranties ! Bied dan ook geen 30 en 40 mm verlaging aan als hij maar 25mm zakt
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Dit vind ik ook ! Dikke zever van hun is voor mijn motor en chasis besteld dus moet 40 mm of pakt nog 35 zakken dit is niet wat ik gevraagd heb
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Op het werk een setje led nummerplaat verlichting besteld van een beetle , helaas wel nog moeten coderen met vcds

2w20io9.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  • Leuk
Waarderingen: Polovl
Nog wat aan de golf gedaan , hoogglans zwarte emblemen moet het nog even bekijken of ze gaan blijven , 20 jan worden de ramen getint denk dat het dan mooier uitkomt

IMG_1496.JPG IMG_1489.JPG IMG_1491.JPG IMG_1490.JPG IMG_1492.JPG H
 

Bijlagen

  • IMG_1489.JPG
    IMG_1489.JPG
    1.1 MB · Weergaven: 28
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en Johan
IMG_1548.JPG IMG_1549.JPG Vandaag na het werk pakje in de bus de simoni racing 6000k h7 lampjes ,had die in de polo ook en zijn ook de enige lampjes die ook echt het witte led xenon look licht geven zonder een hid kit te plaatsen, omdat ik in de toekomst nog 3d u led golf r lampen ga plaatsen heb ik mijn pilot pro kitje uit de a4 nog even opgeborgen omdat er bij een golf 7 toch wel wat werk aanzit bumper enzo er af .. dus voorlopig de h7 lampjes erin wel half de auto moeten afbreken omdat mijn iphone achter het spatbord was gevallen =p
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Updates aan de golf

-ramen getint
-veren ingeruild voor regelbare
-auto is nu binnen voor het herstellen van de flank aangezien de lak daar losliet

IMG_1614.JPG
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
Weer een tijd geleden,

Ondertussen de flank laten maken bij een klant van ons,nu andere halve maand geleden gezien dat de waterverf onder de vernis verdween op sommige plekken dit gemeld al een paar keer voor gebelt nog geen concrete oplossing mijn gedult raakt op even langs een andere carrosier gereden die wist me te vertellen dat ze op sommige plekken doorgeschuurd hebben en geen primer erop gezet hebben alvorens de lak te spuiten nu hoop ik dat dit opgelost gaat worden.

Maar goed wat fotos
 

Bijlagen

  • IMG_1622.JPG
    IMG_1622.JPG
    990.7 KB · Weergaven: 74
  • IMG_1814.jpg
    IMG_1814.jpg
    93.7 KB · Weergaven: 74
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!