Thuggie: Golf 7

thuggie

Actief lid
262
87
34
Na verkoop van de polo deze schoonheid opgehaald

ixuw3k.jpg


1.9 tdi met toen slecht 98.000 op de teller van de eerste eigenaar aangekocht en onderhouden bij delorge st truiden :thumbup:
Nu alle onderdelen van de polo de verkocht zijn, maar aan de slag gegaan aan de audi.
-weitec veren opgehaald
-nieuwe s-line dempers besteld
Toen vrijdag avond er maar eens aan begonnen maar het wou helaas niet mee, ophanging niet los te krijgen alu icm ijzer dat werkt blijkbaar niet.
Nu vandaag dan toch mijn wielen opgehaald in de maten 8.5 en 9,5 j et 40 19" en eens de veren erop zitten gaat het wel mooi komen maar in standje 4x4 vind ik er geen bal aan
Hou jullie hier op de hoogte

Hier nog wat foto's van toen ik hem gaan ophalen ben
16gwjh2.jpg


1hv045.jpg


Alvast een sneak peak van de wielen lol
2iw6ahd.jpg


gisteren een geslaagde avond de veren zijn succesvol geinstalleerd en ik ben best tevreden , achteraan ligt hij perfect vooraan mocht nog wat lager maar hopelijk zakt dit nog even wat na .
Foto's van verlaagde toestand hebben jullie nog even tegoed, ga hem vandaag of morgen eens wassen en wat plaatjes maken.
Alvast een foto'tje van de wielen voor de verlaging enkel achteraan , vooraan durfde ik er geen maken want was echt geen zicht lag nog zeker 5-6 cm hoger vooraan dacht even dat het een q4 was lol
2dvloi1.jpg


Vuil
2rlyiom.jpg


Beetje stretch :thumbup:
200e5fq.jpg


Lets go to work
2danl39.jpg


Dirty
346upoh.jpg


En eindresultaat
25jfsza.jpg


amfwvd.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Voorbumper ondertussen herspoten, en hoogglans zwarte interieurlijsten gestoken en een alpine headunit,en een setje 19" Bbs motorsports maar die zijn ondertussen al terug verkocht om mijn mk2 projectje te sponseren
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Ff snel updaten hier

Beetje lager en oe rs6 9j rondom

nmhhso.jpg


Monacco tunnel hyper silver

s49hqh.jpg


2gshgeg.jpg


Snuit aangepast volledig shadowline grill met hoogglans zwart plate filler en lcr lip
35n6e4i.jpg


Laatste foto op deze wielen

2wrjk8z.jpg


Staat momenteel zo morgen andere wielen monteren
2r3iavr.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
40.000 km later is het einde verhaal voor de a4, en heeft hij een ander baasje gevonden die er hopelijk evenveel plezier aan heeft als ik gehad heb want was echt een top auto ! Maar ben dit weekend terug in een recente vw gestapt
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Haha dankje pepper grey voor de reactie maar met de mk6 rijd ik nauwlijks en de polo staat anders toch maar stil dus af en toe rij ik er eens een weekje mee want stilstaan is ook niet goed voor een auto
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!