Thom's Polo 9N3 - terug van weg geweest!

Nee nog niet, daar ga ik later achterheen! Ik moet ook nog skirts hebben de skirts en achterbumper schaf ik dan tegelijk aan. Het geld groeit helaas niet in mijn achter tuin :lol:. En ze moeten ook nog gespoten worden, gaat ook weer wat geld in zitten, maarja voor een goed doel he! Big Grin ;).
 
Wilde al een tijdje de mogelijkheid om door middel van een stick mp3 af te kunnen spelen. Ben ik op zoek gegaan naar wat er mogelijk was, en kwam op het forum een topic tegen over een kastje die aan de radio gekoppeld kan worden: Yatour USB SD MP3 interface.

Deze aangeschaft via Ebay, snel en nette bezorging. Makkelijk in te bouwen en kan ook nog eens mijn cd speler blijven gebruiken mocht ik dit willen. Ook scheelt het nog eens een hoop geld vergeleken een kastje van VW. Het kastje is klein en past makkelijk in het dashboard kastje. Het werkt prima en ben er zeer tevreden over Big Grin !



Volgende maand de aangeschafte Votex spoilers laten spuiten en monteren!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!