Thom's Polo 9N3 - terug van weg geweest!

Ik zou mij ook even voorstellen, ik ben Thom en kom uit Brabant, omgeving Tilburg. Altijd al Volkswagen fan geweest, dus toen ik een auto aan zou schaffen was de keuze snel gemaakt! Ik heb deze polo nu ongeveer een jaartje en bevalt zeer goed!

Volkswagen Polo 3D optive:
Motor: 1.2 12v 47kw
Kleur: Zilvergrijs (LA7W)
Bouwjaar: 2007 (9N3)

Foto's:


Gedaan:
- BBS RF 308; 16 inch velgen (origineel) (zaten al onder auto bij aankoop)
- Volkswagen GTI Grill
- LED kentekenverlichting

Plannen & Wensen:
- Volkswagen Orginal Zubehör, Votex achterklepspoiler
- Volkswagen Orginal Zubehör, Votex voorbumperspoiler
- Volkswagen Orginal Zubehör, Votex achterbumperspoiler
- Volkswagen Orginal Zubehör, Votex sideskirts
- W8 verlichting
- Cleanen kofferbak
- Verlagen
- USB SD MP3 interface voor RCD200 Radio
 
Re: Thom's Polo 9n3

welkom Thom welkom op het forum
leuke polo heb je en aan de lijst te zien ben je nog niet klaar
en van dat ongeluk je houd er weer mooie velgen aan over ;)

groeten ger
 
Re: Thom's Polo 9n3

Thnxs allemaal! Ieder nadeel heeft zijn voordeel zullen we het maar op houden!
Ik zal ff contact opnemen johan, 20 euri's is niks, weer iets te doen voor in mijn vakantie die a.s. zondag begint.

Zou top zijn Maik, al gezocht maar vrij weinig gevonden tot op heden. Zal mijn berichtenbox in de gaten houden. Hmm dan moet ik nog ff kijken hoe ik dat ga doen dan. Ze zijn neem ik aan wel te verwijderen, alleen zit je dan met die gaten te kijken... Wordt tijdelijk ff uitgesteld denk ik.
 
Re: Thom's Polo 9n3 - kleine update!

Vandaag GTI grill gemonteerd, binnenkort maar eens mooie foto's schieten.
En ook maar eens achter mijn BBS-jes aan. Wachten duurt lang! :(

(foto gemaakt met telefoon)
 
Re: Thom's Polo 9n3 - updates!

Weer terug van weg geweest!
Ondertussen is mijn polo weer uitgedeukt, gespoten en zijn mijn BBSjes alle 4 hersteld zodat het nu tijd word voor upgrades!

A.s. zaterdag ga ik naar Maik voor een setje votex achterklepspoiler & votex voorbumperspoiler Big Grin Big Grin!! Ook heb ik een nieuw lichtpaneel besteld (oude was kapot) en na veel zoeken op Ebay eentje weten te bemachtigen. Nu nog iemand vinden die w8 in kan bouwen?!?

Tevens slotloze handgrepen gekocht (met dank aan ChrisPoloParts), voor het project cleanen van de kofferbak!

Keep you updated!!
 
@ Xander, Te druk met alles behalve mijn polo helaas! Deze verloopstekkertjes had ik al gezien. Maar volgens mij moet er dan nog gesoldeerd worden en aangezien dat niet mijn sterkste kant is :lol:

@ starsky & lennertvdkort, Het is inderdaad vrij prijzig, maar je hebt ook wat! Voordat de votex erop kan ben ik ook weer 1,5 maand verder i.v.m. spuitwerk wat er ook nog eens bij komt kijken.

@ deMercer, thanxs! Zodra er weer updates zijn, volgen er uiteraard foto's!!
 
Net een ritje naar Maik gereden.
Wat had ik een spijt dat ik mijn winter setje er niet onder had liggen :lol:. Op de snelweg was het gelukkig wel te doen.




Ik ben weer een setje Votex rijker; een dak en bumper spoiler!
Volgende maand maar eens laten spuiten en erop monteren.



Thanxs Maik!
Ben benieuwd hoe dit setje gaat staan!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!