Voorstellen TheJaker - Polo 6R 2011, 1.4 Comfortline

Langzamerhand maak ik van mijn kale comfortline, een R-Line. Afgelopen maandag heb ik eindelijk t interieur opgehaald waar ik al heel lang naar opzoek was, half leder/half alcantara. Het zitvlak van de bestuurdersstoel heeft wat beschadigingen maar het stoort mij niet. De prijs is er ook naar, voor €400 moest ik het wel halen. De stoelen hebben stoelverwarming, dus dat wordt de eerstvolgende upgrade voor de Polo!
 

Bijlagen

  • 89DE122D-D687-4C40-80E8-BC25B3D2C0A3.jpeg
    89DE122D-D687-4C40-80E8-BC25B3D2C0A3.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 19
  • IMG_5162.jpeg
    IMG_5162.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 20
  • IMG_5163.jpeg
    IMG_5163.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 20
  • IMG_5164.jpeg
    IMG_5164.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 21
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
Langzamerhand maak ik van mijn kale comfortline, een R-Line. Afgelopen maandag heb ik eindelijk t interieur opgehaald waar ik al heel lang naar opzoek was, half leder/half alcantara. Het zitvlak van de bestuurdersstoel heeft wat beschadigingen maar het stoort mij niet. De prijs is er ook naar, voor €400 moest ik het wel halen. De stoelen hebben stoelverwarming, dus dat wordt de eerstvolgende upgrade voor de Polo!
Toevallig via onderdelenlijn gehaald? zag er meerderen voorbij komen maar zagen er allemaal versleten uit of vroegen er boven de 600 voor, wat natuurlijk veel te veel is.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!