terugroep actie polo , oops

hallo
Ik had een ingevoerde auto gekocht uit belgie , nadat ik deze op mijn naam had gezet kreeg ik netjes van pon een melding dat ik een terug roep actie had , En dat de sleepoog vervangen moest worden ,
Ik langs gereden om ff omteruilen bij dealer , Maar daar moest ik een afspraak voor maken . Met veel gezucht en gesteun hebben ze deze toch omgeruild.
Dag later kreeg ik een belletje dealer dat er nog iets open stond . nl regelapperatuur voor de motor., Dus weer afsraak gemaakt , Konden en maand later komen.
Gisteren ( vrijdag 24 dec ) is dat gebeurd ( kosteloos ) en duurde incl wachten 40 min . Prima .
Na afloop merkte ik niks , Maar toen ik s,avonds weg wilde rijden deden mijn comming home/leaving home lichten het niet . vaag
Ik dernet gekeken blijk dat al mij instellingen die ik via vsds heb laten doen allemaal kwijt ben , Staan niet meer in het menu .
Kan ik bij de dealer dat terug claimen of moet ik weer bij iemand langs gaan die alles weer voor mij inleerd ?

gr dennis
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140PK Oryx Weiss Pearl 
Ze hebben dan ook een motorsoftware update gedaan. Volgens mij moet je net zoals met chiptuning aangeven dat je geen motorsoftware update wilt. Deze overschrijdt al je instellingen en ook eventuele chiptuning... denk niet dat je het kan verhalen. Je hebt wel lui op 't forum die goed met VCDS overweg kunnen.

PS: correct me if I'm wrong.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Update

Even gebeld dealer ( vw , geen coke ) Ze hebben de update uitgevoerd naar fabrieks spec , Toen ie uit de fabriek kwam , Na der hand uitgevoerde extra aanpassingen worden WEG geschreven . OOK chiptunning. Ik zei dat me licht en regen sensor het niet meer deden na update . Hij kon niks vinden dat deze auto daarmee was uitgerust/ dus conclusie na der hand ingebouwd .
Zij vertelde er gelijk bij dat ze evt aanpassingen niet doen , ( regen / licht sensor )
Dus dat word iemand opzoeken die evt vsds instellingen kan verrichten .

gr dennis
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140PK Oryx Weiss Pearl 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!