Tellerhuis GTI gejat

:shock: WTF?!? :(

Zonder inbraakschade binnengekomen en dan alleen de tellerunit meenemen? Kan daar maar weinig chocolade van maken.
Of ze wilden de hele auto hebben, en kregen 'm niet gestart en gebruiken de gegevens in de tellerunit om over een tijdje langs te komen en de hele auto mee te nemen...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
:shock: WTF?!? :(

Zonder inbraakschade binnengekomen en dan alleen de tellerunit meenemen? Kan daar maar weinig chocolade van maken.
Of ze wilden de hele auto hebben, en kregen 'm niet gestart en gebruiken de gegevens in de tellerunit om over een tijdje langs te komen en de hele auto mee te nemen...

Dat is eigenlijk ook het enige dat ik ervan kan maken. Zonder braakschade naar binnen voor alleen de tellerunit die verder geen stuiver waard is? Ik ben er bijna zeker van dat de 1e intentie het meenemen van de auto is geweest.
 
Het was toch al bekend dat pro's zonder inbraakschade in vag auto's kunnen ? Dat ze dan alleen je tellerunit hebben meegenomen is wel erg gevaarlijk als ik het zo lees. Voor verkoop hebben ze het zeker niet meegenomen, wat je zelf al aangeeft, navi en xenon zijn veel meer waard voor verkoop en ook nog eens makkelijk en snel te demonteren..

Ik zou snel de dealer actie laten ondernemen zodat ze je auto niet mee kunnen nemen. Meeste dealers doen net zoveel moeite als de politie helaas..
 
nee een bearlock hoeft ook weer niet Dat is meteen het uiterste. Stick Out Tongue

zo iets:

stuursloten3-1.gif

pedaalslot-1.jpg
 
Het was toch al bekend dat pro's zonder inbraakschade in vag auto's kunnen ? Dat ze dan alleen je tellerunit hebben meegenomen is wel erg gevaarlijk als ik het zo lees. Voor verkoop hebben ze het zeker niet meegenomen, wat je zelf al aangeeft, navi en xenon zijn veel meer waard voor verkoop en ook nog eens makkelijk en snel te demonteren..

Ik zou snel de dealer actie laten ondernemen zodat ze je auto niet mee kunnen nemen. Meeste dealers doen net zoveel moeite als de politie helaas..

Eigenlijk spreekt het elkaar tegen. Ze kunnen er dus inkomen zonder inbraakschade.
Snel actie laten ondernemen door de dealer zal dus geen zin hebben, ze kunnen er immers in zonder inbraakschade ;)
 
BMW  1 serie  1.6 
Dat lukt je nooit tenzij je daar speciale gereedschap voor hebt (die pro's hebben) en die gereedschap is ook niet goedkoop, kan je genoeg tellerunits voor kopen dus ;)

Zo'n unit eruit halen schijnt niet zo moeilijk te zijn volgens polodave zie hier en ja wat de werkelijke reden van die diefstal zou zijn geweest is allemaal gis werk tenzij je het zelf heb gedaan :grin: en om in je auto (polo 6R) te komen is nog nooit zo makkelijk geweest sinds ze bij mij ook mijn autoradio hebben gestolen en daar heb je geen speciaal gereedschap voor nodig helaas maar waar.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!