Tellerhuis GTI gejat

Ik stap vanmorgen in en ik dacht, hmm, wat staat mijn stoel ver naar achteren.. enfin.. zal wel.
Dus ik start mijn auto, is mijn tellerhuis verdwenen!! krijg nou tieten! Voor de rest geen braakschade... navi e.d. zit er ook allemaal nog in.. beetje vreemd.
Salient detail: de diefmeneer heeft wel een Mars voor me achtergelaten op de bijrijders stoel, dat dan weer wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo trof ik hem aan....

b7xh05-1.jpg
 
He gadverdamme, dat is echt vervelend! :(
Klein plusje, als je needle sweep wilt, kun je nu een nieuwe teller kopen die deze functie heeft;)

Verder succes met de gehele afhandeling!
Btw kon de politie nog wat met die mars, dat er bijv vingerafdrukken opzaten?
 
VW  6R  1.2TDI 
Het is ook niet te geloven ...maar verbaasd me niks meer tegenwoordig succes met de afhandeling
@Jan de politie!!! die doet geen ene reet die lachen je eerder nog uit met een grijns "van moet ik daar mijn tijd in steken heb liever een donut"
 
Wat is iemand nu in godsnaam met een tellerhuis? pak dan ineens iets waardevoller zoals de radio meteen ook mee he.. of was het gewoon een jaloerse niet-gti polo rijder? Stick Out Tongue alleszins succes met de afhandeling maar ik verwacht er niet teveel van.. is dit niet gewoon een grap ofzo? Stick Out Tongue
 
Nieuw tellerhuis is besteld, sleutels worden opnieuw ingelezen als het goed is.. (aldus de dealert).

Ik heb online aangifte gedaan.. die Mars ga ik verder niets mee doen.. alsof ze een forensisch onderzoek gaan doen voor een schade van < EUR 500, geloof ik niets van.
 
Nee want de oude tellerunit accepteert zijn huidige sleutels nog. Daar staat dus in wat de codes van de sleutels zijn. Lees die uit en je kunt nieuwe sleutels laten maken die passen op de auto
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!