Zero2Fear
Actief lid
Hoi allemaal,
Ik sta voor de keuze om een 2011 BM te kopen/leasen met 95.000 op de teller maar twijfel omwege het feit dat ik hier verschillende problemen voorbij heb zien komen.
Nu weet ik dat deze auto in het verleden wat problemen had met de brandstofpomp maar voor de rest eigenlijk niet. Deze is 2 x vervangen en daarmee was het opgelost.
Nu mijn vraag; wat zijn de verwachte problemen/onderhoud dat ik het komende jaar kan verwachten? Distributieriem of iets? Ik rij ongeveer 25.000 per jaar. Voordat ik de auto neem, krijgt hij een grote beurt en verse APK. De auto is dan namelijk net 3 jaar oud en moet hij voldoen aan de APK verplichting.
Dit vraag ik omdat ik anders voor een nieuwe 2014 Polo ga kijken. De maandelijkse kosten van t 2011 model liggen stukken lager, maar deze neemt ook wat risico's met zich mee.
Alvast bedankt!
Ik sta voor de keuze om een 2011 BM te kopen/leasen met 95.000 op de teller maar twijfel omwege het feit dat ik hier verschillende problemen voorbij heb zien komen.
Nu weet ik dat deze auto in het verleden wat problemen had met de brandstofpomp maar voor de rest eigenlijk niet. Deze is 2 x vervangen en daarmee was het opgelost.
Nu mijn vraag; wat zijn de verwachte problemen/onderhoud dat ik het komende jaar kan verwachten? Distributieriem of iets? Ik rij ongeveer 25.000 per jaar. Voordat ik de auto neem, krijgt hij een grote beurt en verse APK. De auto is dan namelijk net 3 jaar oud en moet hij voldoen aan de APK verplichting.
Dit vraag ik omdat ik anders voor een nieuwe 2014 Polo ga kijken. De maandelijkse kosten van t 2011 model liggen stukken lager, maar deze neemt ook wat risico's met zich mee.
Alvast bedankt!
