Syste’s VW Kever 1962

Een paar weken gelden had ik via Instagram een filmshoot gewonnen van de Kever. Deze shoot is gisteren gemaakt. Was een leuk dagje en ben erg benieuwd naar het resultaat.
Vandaag nog een fotoshoot gedaan door een fotograaf hier uit de omgeving. Deze had via de social media kanalen gevraagd of ik hier interesse in had en kan daar natuurlijk geen nee tegen zeggen :cool:

Ook hiervan ben ik erg benieuwd naar het resultaat.

Fototje van vandaag door mijzelf:

B3A7C395-C3AF-4B2A-B593-3BFF303E01A1.jpeg
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Gefeliciteerd, volgende keer tegen die blonde dame zeggen, dat ze niet voor de kever gaat staan....;) Zonde dat de auto er niet helemaal op staat.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Haha
Waarderingen: Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!