supersport voorstellen

Ff voorstellen. Ben Ate kom uit friesland ben 24 jaar. Rij sinds kort een polo gechipt tot 140 pk wat het een vlotte auto maakt. heb eigenlijk altijd vw gereden. Begonnen in een golf 2 met 1.9tdi, daarna de polo 9n 1.9tdi en daarna een caddy 1.9tdi, dat laatste was niet praktisch dus nu weer een 4 zitter in de vorm van de polo.

De hobby beperkt zich niet tot vw ben ook helemaal gek van oude amerikanen maar deze staat eigenlijk lekker onder een kleedje. gebruik de polo voor woon en werk en vind het leuk om wat met velgjes en verlaging te doen en ik hoop hier wat leuke adviezen te scoren en leuke ideeën op te doen.

Heb wat foto's bijgevoegd van mijn auto.

Alvast bedankt voor de acceptatie IMG-20161208-WA0007.jpg
IMG-20161208-WA0016.jpg
IMG-20161208-WA0021.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R 2010  1.6tdi gechipt 140pk 
  • Leuk
Waarderingen: Harms en Polovl
Mooie polo, welkom hier! Lekker in de optie's ook:mrgreen: Wat ik persoonlijk zou doen: verlagen (een goed merk schroefset of eibach verlagingsveren) en een setje originele 17 inch velgen:cool: Led kentekenverlichting en interieurverlichting ziet er ook goed uit:rolleyes:
 
Volkswagen  Polo  1.4 80pk 
  • Leuk
Waarderingen: Supersport
Jaloers op die stoelen! Ook nog een leuke upgrade voor mij in de toekomst... Welkom!
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Supersport
Dikke auto! Ik zie dat jij een 9n 1.9 tdi hebt gehad hoe was dit blok in die auto? Vlot? Niet aan te raden? Of juist wel? Had je de 100 pk of 130? Ben namelijk van plan om een 9n3 1,9 tdi te kopen maar niet veel nederlanders rijden met een 1,9 in een polo
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Dikke auto! Ik zie dat jij een 9n 1.9 tdi hebt gehad hoe was dit blok in die auto? Vlot? Niet aan te raden? Of juist wel? Had je de 100 pk of 130? Ben namelijk van plan om een 9n3 1,9 tdi te kopen maar niet veel nederlanders rijden met een 1,9 in een polo
Is idd een beperkte uitvoering ik had m in combinatie met highline uitvoering. Ik had een 100 pk versie, niks aan gedaan en lekker krachtig onderin. Nooit geen problemen meegehad en vind m vlotter dan mijn huidige 1.6 tdi. DSC_0768.JPG
 
Volkswagen  Polo 6R 2010  1.6tdi gechipt 140pk 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!