Superdude's polo 9n 2002

Hahahah... nee hoor... die heb ik helaas niet.. Maarrre..
Het zit een beetje zo. Ik woon vlakbij Rotterdam, en ik weet dat Johan in Purmerend woont. Stel ik ga bij hem langsom alleen t frame bij te werken. Dan moet ik nog wel de spullen erop zetten en naar huis rijden...

Of past alles ook in de kofferbak?

Want dit heb ik dan nodig:
- Motorkap
- Zijscherm links & rechts
- Voorbumper
- Voorfront
- Voorbumper binnenbalk
- Koplampen links & rechts

Maar ik weet of dit allemaal past namelijk.

@Johan: Trouwens, deze lijstje heb jij mij gegeven. Alleen stond er geen binnenbalk voorbumper bij toendertijd. Dus ik vraag me af of ik dit nodig had.
 
Mooi! Da's weer een ding minder... Ok... Mijn eerste dingetje binnen.. Setje achterlichten... Moet het nog even ophouden met regenen, dan kan ik een poging wagen ze erin te zetten..

foto's volgen nog
 
Heb ze er vandaag in gezet. Het is gelukt... Alleen nou brandt mijn EPC lampje :(
dus toch ergens iets fout gedaan :(

Heb ook gekeken... Maar mn remmen doen het gewoon....
Nou las ik ergens op internet dat ik accu even los moet koppelen.... Iemand hier tips of ervaring mee?
 
Als ik het goed begrijp zullen de remlichten ook oplichten wanneer ik handrem heb opgetrokken... En toen stonden de lichten wel aan... zet ik lichten uit... dan staat ook er ook nix aan... dus hij reageert wel normaal...

Maar ik ga morgen even accu lostrekken.. en dan eff de remschakelaar checken...
 
Ik weet ook niet helemaal zeker of ik alle lampen correct heb overgezet...
Maar knipperlicht, achteruitrij licht etc. doen het wel gewoon...

Ik hou trouwens ook 1 lamp over... op de 9n3 versie zit 1 gaatje minder voor een lamp...
 
Hehehe. Ik heb het al van t accu gehaald.. maar wel vaag... ik verwissel alleen de achterlichten.. Maar hoorde van iemand dat hij alleen maar een bolletje verwisselde omdat de ouwe kapot is... en dan gebeurd dit ook...

Maar is het wel veilig voor de auto om gewoon stekker los te trekken van de remlichtschakelaar? daluk krijg ik nog meer problemen...
 
Ik ga daluk nog eff de draadjes controleren... Want ik heb compleet nieuwe set lampjes erin gedaan...

Kan ik de kabels loskoppelen zonder eerst accu los te koppelen? En naar welke kleur kabel moet ik kijken?
 
Jongens, slecht nieuws....


Ik heb nadat ik de nieuwe units erin heb gezet steeds die epc error.

Dus heb ik nou de ouwe er weer in gedaan en daarna naar de dealer gebracht...

Zij hebben wat dingen gerepareerd en nou ben ik aardig wat centjes armer...

Maar kan toch niet zo zijn dat de nieuwe units storing veroorzaken? Ik zie wel dat de nieuwe units 1 lampje minder heeft.
 
Ik heb het laten doen bij VWwinkel onder het genot van een bakje koffie. Ze hebben alles zelf verwisseld (kosteloos). Kreeg nog een mooie korting ook omdat ik mijn oude donkere 9N units had ingeleverd. Maar zover ik weet geven de nieuwe 9N3 units geen storing. 1 lampje ontbreekt, dat komt omdat de 9N3 units maar één achteruitlicht heeft. Na aanschaf heb k wel de rubbers goed ingevet want ze zijn wat gevoelig voor lekkage (nu geen last meer van).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!