Superdude's polo 9n 2002

Hallo allemaal!

Mijn naam is Ray en uh.. eigenlijk heb ik zelf nog geen Polo... Ik heb hier al een tijdje op 't forum rondgehangen eer ik eindelijk zelf een topic ga beginnen.

Het zit namelijk zo, mijn pa is degene die een polo 9n heeft. Maar ik zou m overkopen van m wanneer hij de nieuwe polo zou gaan aanschaffen. Helaas is dit nog steeds niet gebeurd, want meneertje wil graag op vakantie van de zomer. Dus dat gaat voor... :x

Maarja.. als hij toch op vakantie gaat kan ik mooi lekker beginnen met het 'aanpassen' van de polo.

Ik heb me pa in elk geval al overgehaald om zomerbanden te halen (we hebben er nou nog winterbanden onder zitten). En als ik toch bezig ben, waarom dan niet gelijk nieuwe velgen eronder? Na veel wikken en wegen ben ik er nog steeds niet uitgekomen welke het gaan worden. Wel ga ik voor 17".

Dus beste vrienden, geef je mening:

Bellini Condor
[attachment=1:3go6qqwy]bellini condor.jpg[/attachment:3go6qqwy]


MAK Fever 5R
[attachment=0:3go6qqwy]MAK Fever5R.jpg[/attachment:3go6qqwy]

Foto's van de polo volgen zo snel mogelijk.
 
die MAK velgen hebben we op mn werk wel onder swifts gemonteerd (echter wel in het zwart) en daar hebben we heel veel goede reacties op! zijn erg mooie velgen in elk geval.. kwaliteit is wat minder maar daar betaal je ook naar!

en wat betreft de kwaliteit van die andere velgen kan ik je niets zeggen, maar zien er ook wel grappig uit..

mijn voorkeur zou iig uitgaan naar de MAKs!
 
Ik heb de Bellini's weleens van dichtbij gezien.. En ze zijn wel goed mooi hoor Big Grin

Eff vanavond maar eens wat photshoppen maken... Ken ik gelijk laten zien hoe ik m ongeveer wil hebben alstie 'af' is.

Want wil namelijk ook nog faceliften (Had toendertijd Johan gevraagd oftie mij een beetje wil helpen :cool: )
 
Niet teveel van verwachten hoor.. Ben niet echt pro ofzo... hehehe

*Edit

Hier zijn dan de plaatjes... Ik ken er niet echt uit halen welke mooier is... Maar wie een poging wil wagen om ze te shoppen... Show your skills

[attachment=1:2iak99sz]Polo Condor.jpg[/attachment:2iak99sz]
[attachment=0:2iak99sz]Polo MAK Fever5R.jpg[/attachment:2iak99sz]


En tja.. Zo heb ik m uiteindelijk in gedachten ongeveer... Niet te grote velgen, 17". En ik ben niet van plan om het te verlagen ivm hoge drempels hiero.... :mrgreen:
 
Ik zou van de velgen van MAK gaan, vind die andere niet echt onder een Polo passen ( jappen style om het zo maar te zeggen ;) )

En verlagen hoeft niet altijd te betekenen dat drempels een probleem zijn, de Polo staat orgineel namelijk erg hoog. ( Dit wordt erg zichtbaar wanneer je er 17inch onder wilt gooien ) Je kan dus ook een beetje verlagen tenzij je over drempels wilt blijven scheuren. Ik minderde altijd al vaart bij drempels en moet zeggen dat ik nu ( verlaagd d.m.v. schroefset ) echt niet veel meer moet afremmen of drempels schuin moet nemen. Maar ieder hier zijn gedachte hierover.
 
Thx...

Het ligt meer aan de bumperset van IN tuning... Deze lijkt op de plaatjes wel een stukkie lager dan een originele bumper... En dan heb ik het over de 9N ipv 9N3...

Ow, enne.. Johan meende dat het lak van de MAK snel los zal gaan.. Wat kan ik hier tegen doen? een laagje blanke lak eroverheen doen?
 
Ok thnx...

Ik zou sowieso eerst willen zien hoe alles er bij elkaar uit ziet voordat ik ga verlagen... Ik zet mn to-do / verlanglijstje nog online...

Maarre.... Laagje lak op de velgen? Is dat een oplossing?
 
*Update: 02-03-2010*

Hier zijn dan de foto's van de polo:

[attachment=0:jlcqcv42]IMG_3324.JPG[/attachment:jlcqcv42]
[attachment=1:jlcqcv42]IMG_3323.JPG[/attachment:jlcqcv42]
[attachment=2:jlcqcv42]IMG_3322.JPG[/attachment:jlcqcv42]

Wat er nou is aangepast:
- CV unit
- Oerlelijke stoelenhoes en matten (Hijs nu nog van mn pa, die heeft ze erin gezet. Maar zodra we een nieuwe hebben zijn dit de spullen die er als eerste uit worden gegooid).

To-do list:
- Setje velgen dus: K denk dat dat ik voor de MAK Fever 5R ga 17"
- Nieuwe autoradio
- Facelift 9N3
- Voorbumper IN tuning
- Achterbumper IN tuning
- Setje achterlichten 9N3
 
Ja... hij wilt eerst op vakantie... en daarna pas auto halen... Dus op z'n vroegst augustus/september....

Maarja.. zolang ga ik niet wachten... Achterlicht units al besteld...
Velgen van t weekend bekijken...


@Johan... jij wilt mij vast wel beetje op weg helpen met de facelift toch? :roll:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!