Super Plus 98 Benzine

Gewoon elk jaar bij de beurt een flessie er door heen gooien van een goed merk. Dus niet dat spul wat je bij de pomp en bouwmarkt kan halen.

Macatech, forte, wepp zijn producten die veel gebruikt worden bij garagebedrijven.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI > 115PK powered by Vagtechniek 
Ik tankte vorige week nog voor 1,89 per liter (euro 98) en nee dat was niet in NL, maar in de Vendée (FR)... ik keek mijn ogen uit eindelijk weer eens een volle tank onder de 100 euro :) moet je nagaan hoe je vandaag de dag hier al blij mee bent.
 
Audi  S5 Sportback / TTS Roadster / S3 Sportback  TFSI 
  • Leuk
Waarderingen: IwanD en Max1996
Bij mijn dealer hebben ze er laatst uit zichzelf zo'n toevoeging in gegooid. Zie hiernaast voor het verbruik. Altijd 98, want daar is de auto op gechipt.
Nagenoeg alleen lange ritten. Af en toe even doortrappen met inhalen of invoegen.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: IwanD en MHPolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!