Subwoofer van stroom voorzien..

Aan de versterker zit:
- Losse afstandsbediening dmv telefoonkabel
- Speakerkabels, afgetapt van achterspeakers
- Constante stroom, naar zekeringkast of misschien toch nog naar accu
- Aarde, aan bout van gordelhouder
- Geschakelde plus, om in en uit te schakelen. Wilde deze dus aan de radio doen maar het is een RCD310. Hierop zit geen directe aansluiting voor deze draad.

Deze laatste moet dus ergens anders vandaan komen..
 
Ik ben vandaag ook bezig geweest met een normale 1 din radio in te bouwen in mijn 6R BM. En ook direct tulp kabels etc naar achteren gebracht voor een versterker. Dit is allemaal prima gelukt en de radio werkt ook goed.

Nu moet ik alleen nog een plus kabel naar achter trekken en de massa. Nu heb ik al een paar keer gezocht, maar is mij nog niet duidelijk waar ik nou de plus naar binnen kan trekken.
Het liefst heb ik een doorvoer aan de bestuurders kant (omdat mijn signaalkabels aan de bijrijders kant liggen.)

Dus wie heeft er misschien zelf een foto van van het doorvoer gat en waar deze dan uitkomt binnen in. Of wie kan mij duidelijk vertellen waar ik het gat kan vinden.

gr. Clint
 
nvm,

Ik heb al wat mooie plaatjes gevonden.

voor de geintresseerden;

VWForum.nl • Toon onderwerp - [Info] Doorvoer voedingskabel Polo 6R 2010 • Handleidingen en tutorials - [Info] Doorvoer voedingskabel Polo 6R 2010


btw ik heb de geschakelde + gepakt in het zekeringen kastje met een zogenaamde "add a fuse".

piggybackfuse-1.jpg


Ik heb een iets andere, maar dit is het idee. Deze heb ik in de aansteker zekering (42 uit me hoofd) gestopt.

Misschien heeft iemand er iets aan.
 
Hmm.. Das balen! Wanneer krijg je 'm nu binnen dan?



Het lijkt erop dat jij jouw stokje van ongeluk hebt doorgegeven?Stick Out Tongue

Nou dat dwing ik natuurlijk wel af en dan bedoel ik "geluk"
Want ik ben dat ding gewoon gaan halen moest wel iets meer als een uur rijden maar het is zelfs al geinstalleerd morgen nog even netjes afwerken en klaar. Ik heb het net zoals wildcard aangesloten zoals hij in zijn review van de TS-WX77A alleen heb ik de TS-WX610A
animaatjesmuziek92486-1.gif
 
Als je de paravan en ruitenwisssers los hebt zit er aan de andere kant ( links ) ook een rubber. hier zat bij mij nog niks doorheen.
Vind het rubber waar de motorkap kabel doorheen loppt zo smal, en waarscheinlijk krijg je deze niet meer netjes terug.

Voor de gti rijders onder ons: fijn he een accu achterin :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!