Stuurwielbediening/cruise control polo 6r

Hey hallo daar.

Ik ben Richard en sinds kort in het bezit van een polo 6R 1.6 TDI.
Deze auto is al wel eens aan geknutseld, er zit namelijk een GTI stuur in met MFS.
Nu beschikte de auto nog niet over cruise control, dus ik heb hem met mijn goeie gedrag een cruise control schakelaar ingebouwd en de boordnet ECU vervangen.
(oude boordnet ecu was de 6R0 937 086 en de nieuwe(gebruikte van sloop) een 6R0 937 087) Nu werkt de cruise control wel met de nieuwe boordnet ECU alleen mijn MFS niet meer.
Heb de codering overgezet en MFS staat gewoon aangevinkt. Prik ik de oude boordnet eraan dan werkt de cruise control niet meer maar mn stuurwielbediening wel weer.
Iemand enig idee waar dit in kan zitten? Heb wat speurwerk gedaan maar lees nergens dat je voor MFS een boordnet moet vervangen(specifieke nummers)

Alvast bedankt ;)
Groetjes
 
Volkswagen  polo  1.6 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!