Stuurslot polo aw

Maar dat is wel een heel groot slot om je stuur dat vindt ik helemaal onhandig als je die dan mee moet nemen in de polo is gelijk je halve kofferbak vol
wat dan zit je altijd met 5 man er in met bagage? of moet je altijd 3 kratten bier achterin hebben en 5 personen in de auto. overal is een oplossing voor, jij wil je auto veilig hebben. ik zit 99% van de tijd alleen en soms met 2 ruimte zat!
je kan hem dan ook niet meenemen maar een slot op afstand werkt niet zo goed heb ik gehoord
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Haha
Waarderingen: Carlito
wat dan zit je altijd met 5 man er in met bagage? of moet je altijd 3 kratten bier achterin hebben en 5 personen in de auto. overal is een oplossing voor, jij wil je auto veilig hebben. ik zit 99% van de tijd alleen en soms met 2 ruimte zat!
je kan hem dan ook niet meenemen maar een slot op afstand werkt niet zo goed heb ik gehoord
Ik ben sinds kort van een station naar een polo als ik nou even boodschappen gaat doen ligt de auto idd al afgeladen ja weinig plek meer om zo groot rond ding nog in de auto mee te kunnen nemen idd of ja moet twee keer gaan rijden elke keer vindt ik ook weer zowat vandaar dat ik de prolock wat interessanter vindt anders denken me vrienden elke keer als ik me kofferbak open doet met de disklock achterin dat we gaan wokken
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Ik ben sinds kort van een station naar een polo als ik nou even boodschappen gaat doen ligt de auto idd al afgeladen ja weinig plek meer om zo groot rond ding nog in de auto mee te kunnen nemen idd of ja moet twee keer gaan rijden elke keer vindt ik ook weer zowat vandaar dat ik de prolock wat interessanter vindt anders denken me vrienden elke keer als ik me kofferbak open doet met de disklock achterin dat we gaan wokken
Op de vloer van de bijrijder man makkie voor wat hoort van he
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Disklok stuurslot komt het beste uit de test. Deze heb ik zelf ook.

Ja, als ze je auto willen hebben dan nemen ze hem toch wel mee. Maar ik wens ze veel succes om in de nacht zonder herrie een stuurslot door te zagen of iets dergelijks. De meeste nemen de moeite niet eens, want wss staat een paar straten verderop ook wel een mooie Polo, maar dan zonder stuurslot! Of zoals bij mij staat er een zelfde naast zonder stuurslot. :tearsofjoy: Keuze makkelijk gemaakt door de diefjes.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Disklok stuurslot komt het beste uit de test. Deze heb ik zelf ook.

Ja, als ze je auto willen hebben dan nemen ze hem toch wel mee. Maar ik wens ze veel succes om in de nacht zonder herrie een stuurslot door te zagen of iets dergelijks. De meeste nemen de moeite niet eens, want wss staat een paar straten verderop ook wel een mooie Polo, maar dan zonder stuurslot! Of zoals bij mij staat er een zelfde naast zonder stuurslot. :tearsofjoy: Keuze makkelijk gemaakt door de diefjes.
Welke maat disklock heb jij
Of weet jij welke maat stuur in de polo aw zit
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
Heel eerlijk, als ze 'm mee willen nemen, dan lukt ze dat. Geen, of amper enkel ding, dat ze tegen zou houden. Het beste waar je op kunt hopen is dat jouw beveiliging beter is dan die van je buurman, want dan pakken ze nu die van hem. Het is net als huis inbraak, als ze naar binnen willen, dan lukt ze dat zeker. Zure wereld waar we in leven, maar het is niet anders...
 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
Nou ik heb uiteindelijk toch maar de disklok aangeschaft waar Steve aw rline en JM89 het al over had
Ik had de disklock veel groter en onhandiger verwacht maar dat valt best wel mee
Alleen even kijken hoe ik hem het makelijk eromheen krijg want als ik dat doe terwijl ik achter het stuur zit zit ik me eigen soms een beetje in de weg
Disklok stuurslot komt het beste uit de test. Deze heb ik zelf ook.

Ja, als ze je auto willen hebben dan nemen ze hem toch wel mee. Maar ik wens ze veel succes om in de nacht zonder herrie een stuurslot door te zagen of iets dergelijks. De meeste nemen de moeite niet eens, want wss staat een paar straten verderop ook wel een mooie Polo, maar dan zonder stuurslot! Of zoals bij mij staat er een zelfde naast zonder stuurslot. :tearsofjoy: Keuze makkelijk gemaakt door de diefjes.
Nou ik heb uiteindelijk toch maar de disklok aangeschaft waar Steve aw rline en JM89 het al over had
Ik had de disklock veel groter en onhandiger verwacht maar dat valt best wel mee
Alleen even kijken hoe ik hem het makelijk eromheen krijg want als ik dat doe terwijl ik achter het stuur zit zit ik me eigen soms een beetje in de weg
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Nou ik heb uiteindelijk toch maar de disklok aangeschaft waar Steve aw rline en JM89 het al over had
Ik had de disklock veel groter en onhandiger verwacht maar dat valt best wel mee
Alleen even kijken hoe ik hem het makelijk eromheen krijg want als ik dat doe terwijl ik achter het stuur zit zit ik me eigen soms een beetje in de weg
Nou ik heb uiteindelijk toch maar de disklok aangeschaft waar Steve aw rline en JM89 het al over had
Ik had de disklock veel groter en onhandiger verwacht maar dat valt best wel mee
Alleen even kijken hoe ik hem het makelijk eromheen krijg want als ik dat doe terwijl ik achter het stuur zit zit ik me eigen soms een beetje in de weg
Welke site? Ik zie ze allemaal uitverkoxht.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Nou ik heb uiteindelijk toch maar de disklok aangeschaft waar Steve aw rline en JM89 het al over had
Ik had de disklock veel groter en onhandiger verwacht maar dat valt best wel mee
Alleen even kijken hoe ik hem het makelijk eromheen krijg want als ik dat doe terwijl ik achter het stuur zit zit ik me eigen soms een beetje in de weg
Nou ik heb uiteindelijk toch maar de disklok aangeschaft waar Steve aw rline en JM89 het al over had
Ik had de disklock veel groter en onhandiger verwacht maar dat valt best wel mee
Alleen even kijken hoe ik hem het makelijk eromheen krijg want als ik dat doe terwijl ik achter het stuur zit zit ik me eigen soms een beetje in de weg
Haha dat klinkt wel een beetje bekend Carlito! Wat je kan doen is het slot een klein beetje gedraaid er overheen doen ipv dat hij recht zit. Dan is hij iets makkelijker te verwijderen als je achter het stuur zit. Pas wel op dat je hiermee je binnenspiegel niet raakt! Big Grin
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!