Stuurslot polo aw

Goedenmiddag Polovrienden, hierbij afgebeeld het stuur van mijn Polo uit 2011. Ik wil er een Prolock opdoen. Mijn vraag is welke ik moet kiezen. Dit stuur is vrij dik, denk ik. Vraag me af of de exemplaren met gele klem passen, en of ik niet moet gaan voor de Pro of de Elite. Bedankt voor het meedenken. Giacomo 121. Inmiddels weet ik dat alleen van Prolock de Elite Pro op de Polo 2011 past. De polo is een van de weinige auto's waar de andere Prolock`s niet op passen.
 

Bijlagen

  • Webopname_19-4-2023_17751_.jpeg
    Webopname_19-4-2023_17751_.jpeg
    279.3 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo comfortline 1.2  1.2 70 pk 
Welkom op het forum. Ik heb nog een z.g.a.n. Disklok liggen. Mag je voor €90,00 overnemen, dat is de helft van de nieuwprijs.

1681917535552.png
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
mag ik vragen van welk materiaal het is gemaakt? zo een stok tussen je stuur is leuk maar instappen deur dicht en slijpen hoort ook niemand, het gaat meer om het afschrikken denk ik
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: giacomo121
Misschien hebben jullie gelijk dat het overdreven is. Ik hoop het maar. Het is mijn eerste zelf aangeschafte auto, daarvoor auto's van moeder afgereden. Oude Fiëstaatjes. Enfin, ik heb nogal wat vrienden die zeggen: een Polo gekocht? Wat dom, wat dom...dat is de meest gestolen auto ter wereld etc. etc. . Daar kwam bij: hij staat soms dagenlang op dezelfde plek, bij een flat. Heb een Prolock Elite voor €50 op marktplaats gekocht. Baat het niet dan schaadt het niet. De Stoplock is van staal, en staat goed aangeschreven. Men is meer dan 5 minuten bezig om hem te kraken. Groet aan allen.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo comfortline 1.2  1.2 70 pk 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu, HoMi en Sal
Het is geen leugen dat de Polo de meest gestolen auto is inderdaad. Wel moet ik zeggen dat bepaalde snelle uitvoeringen zoals de GTI sneller gestolen worden. De wat meer basic Polo's worden niet veel gestolen, maar zijn wel interessant voor de onderdelen.
Doe zeker waar je je goed bij voelt!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: giacomo121
Misschien hebben jullie gelijk dat het overdreven is. Ik hoop het maar. Het is mijn eerste zelf aangeschafte auto, daarvoor auto's van moeder afgereden. Oude Fiëstaatjes. Enfin, ik heb nogal wat vrienden die zeggen: een Polo gekocht? Wat dom, wat dom...dat is de meest gestolen auto ter wereld etc. etc. . Daar kwam bij: hij staat soms dagenlang op dezelfde plek, bij een flat. Heb een Prolock Elite voor €50 op marktplaats gekocht. Baat het niet dan schaadt het niet. De Stoplock is van staal, en staat goed aangeschreven. Men is meer dan 5 minuten bezig om hem te kraken. Groet aan allen.
je moet kopen wat je mooi vind, dat gezeik altijd als iemand wat koopt. met iedere auto is wel wat. of heeft iemand wel een mening over. ik zou zeggen laat je vrienden lekker in een starlet of nissan sunny rijden, die word vast niet gejat. haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Haha
Waarderingen: giacomo121 en Pigeon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!