Stuur wisselen

KT6r

Lid
Beste!

Ik heb een vraag. Helaas is mijn stuur en airbag gestolen dus moet ik een nieuw stuur zoeken met airbag voor mijn polo 6r gti uit 2013. De vraag is of een polo 6c gti stuur meteen past en of dan alle knoppen werken en verlichting etc. Ik had al een multifunctioneel stuur hiervoor.

Graag hoor ik of het past! Alvast bedankt

Volkswagen  Polo 6r GTI 
Nee dat is niet plug en play. Voor de verlichting moet je iig de BCM wisselen. Voor de rest moet je goed kijken dat je de juiste knoppen koopt en goed inleert.
Bedankt voor je antwoord. Wat is de BCM en waar kan ik dat kopen en welke moet ik dan precies hebben?

Volkswagen  Polo 6r GTI 
De BCM is je centrale regelkast, wat vroeger de comfort module was. Je moet er eentje hebben die de opties van jouw auto ook ondersteunt. Dus je moet wel handig zijn met de catalogus om dat uit te dokteren.

De BCM is je centrale regelkast, wat vroeger de comfort module was. Je moet er eentje hebben die de opties van jouw auto ook ondersteunt. Dus je moet wel handig zijn met de catalogus om dat uit te dokteren.
Pff ik sla over maar bedankt. K koop wel een los 6r stuur voor gti en losse airbag. Passen alle polo 6r airbags wel gewoon of moet ik daar nog ergens op letten

Volkswagen  Polo 6r GTI 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!