Stuur met airbag voor Polo 6R

Hoi,

Op dit moment heb ik een Polo 6R (zonder MF / knoppen) stuur waarvan het leer nogal versleten en heel erg glad is...
Ik had al eerder gereden in een 6R BlueGT en vond dat stuur erg prettig.

Vandaar dat ik op zoek ben naar een mooi stuur van een van de volgende auto's:

Polo 5 (6R) + Golf 6 - leder / GT / GTI / R(line)
Golf 7(.5) + Polo 5 (6C) + Polo 6 - leder / GTD / GTI / R(line)

(misschien mis ik nog wat? denk dat een Golf 8 stuur echt duur is)

Mag dus zonder MF knoppen + niet zo'n plastic stuur

Ik zie graag een privé bericht tegemoet!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 130pk (gechipt) 
1689338977731.png

Inmiddels het stuur opgehaald en geïnstalleerd - aansluiting airbag en de claxon werkte prima!
Ziet er toch 10x beter uit man :)

Wel een gek probleempje wat ik had was dat na de stroom losgehaald te hebben ging mijn airco opeens aan/uit/aan/uit en werkte mijn RCD330 ook niet optimaal meer. Toen met de sleutel in het slot de accu er weer af en weer aan gedaan te hebben werkte het weer - wel heel vaag...

Nu nog even vinden hoe ik die knoppen ga laten werken, gok dat links wel te doen is maar die rechterknoppen???
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 130pk (gechipt) 
@daanwth @iichel loopt er niet mee te koop, maar hij heeft al heel vaak zulke knoppen werkend gemaakt. Misschien kan hij je hem advies vragen, maar als je niet zelf wil gaan lopen klooien, vraag je hem wat het kost en weet je zeker dat het goed zit.
 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
@daanwth @iichel loopt er niet mee te koop, maar hij heeft al heel vaak zulke knoppen werkend gemaakt. Misschien kan hij je hem advies vragen, maar als je niet zelf wil gaan lopen klooien, vraag je hem wat het kost en weet je zeker dat het goed zit.
je kunt alles meestal wel werkend krijgen hoor
Oeh dat zou wel mooi zijn ja, ik kan het eventueel wel zelf proberen - neem aan dat ik daar kabels voor nodig heb oid?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 130pk (gechipt) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!